همچنان شانس زیادی برای قهرمانی داریم

صد و شصت و پنجمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "همچنان شانس زیادی برای قهرمانی داریم" عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان مطرح شده است.

وی در خصوص نتایج سه بازی اخیر سپاهان و امتیازاتی که این تیم از دست داد عنوان کرده: در سه بازی اخیر موقعیت گلزنی زیادی داشتیم که با بدشانسی از دست دادیم اما هنوز تا پایان فصل ١٨ امتیاز باقی‌مانده و همچنان شانس زیادی برای قهرمانی داریم.

 "تا وقتی سلیمانی کارشناس است داوری بهتر نمی‌شود" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که اشاره دارد به کارشناسی دیدار تیم‌های ذوب آهن و سپیدرود در برنامه شب‌های فوتبالی توسط سلیمانی که وی هیچ‌کدام از صحنه‌های خطای اتفاق افتاده در این دیدار که در صورت اعلام منجر به پنالتی به نفع ذوبی‌ها می‌شد را خطا ندانست و کار موعود بنیادی‌فر، داور این دیدار را با توجه به صحنه‌های موجود بی‌نقص اعلام داشت.

سلیمانی در خصوص گل ذوبی‌ها که توسط داور مردود اعلام شد نیز اظهار داشت: نمی‌دانم خطایی اتفاق افتاده است یا خیر. کارشناسی سلیمانی در این برنامه منجر به روی خط آمدن منصوریان، سرمربی تیم ذوب آهن شد که وی ضمن انتقاد از نحوه کارشناسی سلیمانی اظهار داشت: تا زمانی‌که سلیمانی کارشناس باشد داوری بهتر نخواهد شد.

 "روز جمعه را خاطره‌انگیز کنید" دیگر عنوان صفحه اصلی صد و شصت و پنجمین روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" است که به نقل از رضا فتاحی، سرپرست تیم سپاهان عنوان شده است. وی از هواداران طلایی خواسته تا در دیدار روز جمعه با استقلال تهران روز خاطره‌انگیزی را رقم بزنند.

"هواداران نساجی محروم می‌شوند" دیگر عنوان این رسانه است که به فحاشی هواداران نساجی در دقایق پایانی دیدار برابر سپاهان علیه قلعه‌نویی اشاره داشته و خبر محرومیت احتمالی برای این هواداران با توجه به گزارش ناظر بازی به کمیته انضباطی می‌دهد.

"چه وقت تساوی بود" عنوان پایانی رسانه فوتبال اصفهان است که به دو امتیاز از دست داده سپاهان با تساوی برابر نساجی اشاره داشته، آن هم در روزی که تیم‌های مدعی پرسپولیس و تراکتور توانسته بودند با شکست حریفانشان سه امتیاز کسب کنند.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 372284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.