دو شرکت آبفای شهری و روستایی اصفهان ادغام می‌شود

سخنگو و مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: بر اساس برنامه ریزی وزارت نیرو قرار بر این شد تا دو شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی اصفهان الحاق و ادغام شود.

سیداکبر بنی طبا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اهدافی که وزرات نیرو از ادغام این دو مجموعه پیگیری می‌کند، این است که بتوان با یک سیاست واحد، تامین و توزیع آب شرب و بهداشت شهرها و روستاهای استان انجام شود. همچنین در حوزه بهره برداری و تامین آب، هزینه ها کاهش یابد و با تسریع در انجام امور و افزایش کیفیت خدمات، حداکثر رضایتمندی مردم به ویژه روستاییان فراهم شود.

وی افزود: بی شک با با توجه به ظرفیتی که در شرکت‌ آبفای شهری وجود دارد و ایجاد یک مدیریت واحد، بهتر و بیشتر می توان بر مشکلات فائق آمد.

سخنگو و مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تصریح کرد: هنوز عملیات الحاق یا ادغام انجام نشده اما در حال فراهم کردن زمینه انجام آن هستیم. گزارش عملکرد نیز به وزارت نیرو منعکس می‌شود تا تصمیم نهایی و قطعی در آنجا گرفته شود.

بنی طبا یادآور شد: در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب شهری اصفهان، ۹۳ شهر را به غیر از کاشان که به عنوان یک شهر مستقل فعالیت می کند، تحت پوشش دارد. اما در آینده شرکت آبفای شهری و روستایی نخواهیم داشت و در مجموع تحت عنوان یک سیستم و شرکت آبفای استان این مجموعه به فعالیت خود ادامه می دهد که متولی تامین و توزیع آب شرب و بهداشتی شهر و روستا در استان اصفهان است.

وی اعلام کرد: پیش بینی دقیقی در مورد زمان نهایی شدن ادغام در دست نیست اما روند کار به صورتی در حال طی شدن است که در نیمه اول امسال این مهم تحقق یابد.

سخنگو و مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت : در تاریخ ۲۸ اسفندماه سال گذشته در اصفهان همزمان با چهار استان دیگر در پی بازنشسته شدن مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی، مدیران آبفای شهری با حفظ سمت به عنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی انتخاب شدند و هم اکنون نیز هاشم امینی با حفظ سمت، سرپرست آبفای روستایی اصفهان است.

کد خبر 372244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • حجت IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
    12 4
    سلام. اونوقت تکلیف نیروها چی میشه؟؟ کلی نیروی شرکنی توی آبفا روستائی با سابقه بالا مشغول هستند. تکلیف این نیروها چی میشه؟؟ تشکر
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
      16 7
      میرن پیش پارتی هاشون که آوردنشون سر کار یه کار دیگه پیدا میکنن
  • نسیم IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
    5 4
    توسیستم روستایی هزار مدل نیرو داریم .طرحی -کار معین-خرید خدمت-و.... خدا کنه نیرو ها رو درست تعیین تکلیف کنن و به نفعشون بشه .دیگه عمرمون تو این شرکتا تموم شد.به حال طرحی ها هم فکری کنین.
  • گلی AE ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
    5 3
    واقعا کسی میدونه تکلیف آبدارهای روستایی چی میشه.
  • کارشناس آبفار IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
    13 6
    انباشتگی و تورم نیروی انسانی غیر متخصص وبا مدارک تحصیلی غیر مرتبط در مجموعه شرکت های آب فاضلاب روستایی که هیچ گونه علمی از آب و فاضلاب ندارن و به صورت پارتی وارد سیستم شده اند برای مثال طرف با مدرک زمین شناسی ریس اداره مطالعا ت فلان آبفاراستان است علاوه بر سربار بودن از نظر مالی در تصمیمات و حوزه های گوناگون این مجموعه را در کل کشور فلچ کرده است .
    • ابراهیم ابراهیمی IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
      4 3
      تکلیف آبداران روستای چه میشود
    • محمد IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
      1 0
      بخدا گمان نکنم تو آبفاروستایی هیچ کس به اندازه آبدار فشار روش نباشه .زحمتش زیاده درگیری با مشترک دیگه ازهمه بدتر مغز آدمو میخورن
  • سعید IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
    12 4
    سلام دوستان بی آب جوابیه کارشناس آبفارو حجت اینکه بعضی دوستان اشاره بر این دارند که آبفار نیروی متخصص ندارد خدمتشون عرض بکنم که هست هست هست هست یک کارمند ساده آبفار به اندازه 12اپراتور آب شهری توان کارعملیاتی ،به اندازه3 نیروی امور منابع آب قابلیت جایابی و تعیین دقیق محل های منابع آب و حفظت از آن،به اندازه 10مدیر آب شهری سیاست مدیریت دارد که توانسته است با 30درصد ظرفیت از سال 76این همه روستاهای کشور عزیزمان ایران را آبیاری کند شاید مثل آبفا عمل نکردیم اما در پیشگاه خدا و وجدان راحت هستیم که مادری در دورترین نقطه کشور دغدغه آب شرب ندارد آبفار قلب تپنده محبت در روستاها است آبفار تشکیلاتی جهادی است آبفار خود مردم است آبفار یار مستضعفان است سقای قسمتی از این کشور دوست داشتنیمان ایران
    • مصطفی مرمضیان IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
      0 0
      آیا کل آبداران شرکتهای آبفار ایران مشکل حقوق پایین وتاخیر درپرداخت آن تا ۷ ماه وبیشتر دارند یا فقط آبداران استان خوزستان این مشکل را دارا هستند خواهشا آبداران دیگر استانها جواب بدهند ممنون.
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
    14 9
    اب روستایی بهترین مهمترین مطمئن ترین کارآمدترین و ابرودارترین اداره دربین تمام ادارت هست .
  • مهندس برق آبفار. IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    4 3
    نیروهای آب روستایی واقعا حجم کارمون زیاد هست و گسترده ولی آب شهری جمع هست.
  • ارشد عمران . ابفار IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
    5 2
    با سلام خدمت همکاران محترم. بنظر منم نیروهای زیادی از ابفار دارن با تمام وجود حتی از جان و شخصیتشون مایه گذاشتن تا خلع عای مالی و اداری سیستم را پر کنن و اگر این نگاه جهادی در پشت سیستم ابفار نبودخیلی وضعیت شکننده و بی ثبات میشد در اب و فاضلاب روستایی.ادغام برای نیروهای ابفار با توجه به ظرفیتهایی که دارن مطمعنا اونا را حتی پس از مدتی هم شده به جایگاه واقیشون میرسونه .ولی برای روستاییان مطمعنا نتیجه خوبی نخواهد داشت و چالشهای خدماتی زیادی برای روستاییان عزیز ایجاد خواهد کرد.
  • یه نفر IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
    10 3
    خدایا کی میشه سوت پایان بازی رو بزنن اادغام نهایی بشه و ماکارمندای آبفار هم بتونیم جایگاه واقعیمون رو پیدا کنیم
  • آبدار IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
    3 4
    فقط میتونم بگم ک شهری میاد همه چی خراب میشه
    • قاسم IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
      2 2
      جایگاه واقعی یا حقوق واقعی؟؟!!!! همه اونایی که دارن واسه ادغام لحظه شماری میکنن فقط تو فکرافزایش حقوق هستن ولاغیرررررر
  • آرمان IR ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    1 0
    خیلی عالی شد نظارت وبرنامه ریزی آب شهری خیلی خیلی قویتر از آب روستایی است و۲۴ ساعته نیرو دارند برا خرابی های احتمالی ،دست مسولان وزارت نیرو درد نکنه که خوب تصمیمی گرفتن ،در مورد نیرو ها هم مشکلی پیش نمی آد انشاءالله ،از همون ها استفاده می کنند منتها اداره اونها عوض شده،وقتی خدمت رسانی یکی است نیاز به ۲تا رییس ومعاون و... در یک شهرستان نیست ،چرا دولت باید حقوق بالا پرداخت کنه به دوگروه برای یک کار مشترک ؟
  • همکار IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
    2 0
    خدا را شکر فقط همکارهای آب و فاضلاب این متن ها را می خوانند.اگر نه به خاطر این غلط های املایی آبروی بچه های آب روستایی می رفت.(مطمئنا نه مطمعنا )و ......ادغام شدیم رفت خواهشا یکم مطالعه را بالا ببریم تا بهتر و باسواد تر بشیم.
    • غمخوار همکار IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
      0 0
      درود بر مبصر چهارساله کلاس... نمره املا 19/5
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    0 0
    از چه تاریخی قرار شده ادغام صورت بگیره؟
  • کارمند ابفار IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
    1 0
    اب و فاضلاب روستایی از بدو تاسیس به لحاظ کم تجربگی و ضعف در اجرا بسیار ضعیف عمل نموده است بطوریکه در بسیاری از شبکه های توزیع از لوله های pvc استفاده کرده و از ابتدا ضررهای مالی فراوانی برای ملت داشته لذا بهتر است با ادغام از حیف و میل بیت المال هرچه زودتر جلوگیری گردد.