حضور دو ورزشکار شهرضایی در اردوی انتخابی تیم ملی والیبال ساحلی

شهرضا – رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا از حضور دو ورزشکار این شهرستان در اردوی انتخابی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۲۱ سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌نقی انصاری پیش از ظهر امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: "علی بهرامی" و "امیرمحمد رضایی" از ورزشکاران این شهرستان، برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۲۱ سال والیبال ساحلی به بندرعباس اعزام شدند.

وی ادامه داد: تا پایان سال گذشته ۲۷۵ تیم از شهرستان شهرضا به مسابقات کشوری، شش تیم به مسابقات جهانی، سه تیم به مسابقات آسیایی و ۱۰ تیم به مسابقات برون مرزی اعزام شدند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا تصریح کرد: ورزشکاران شهرضا در سال گذشته، ۱۰۶ مدال طلا، ۸۱ نقره و ۱۳۱ برنز در مسابقات کشوری کسب کردند و حاصل حضور آنان در مسابقات بین‌المللی کسب سه طلا، شش نقره و هفت برنز بود.

انصاری یادآور شد: کسب مدال نقره جام جهانی ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۱۹ تکواندو و مدال برنز مسابقات قهرمانی جهانی یخ‌نوردی از دیگر افتخارات ورزشکاران این شهرستان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در همین مدت شهرضا میزبان ۵۵ مسابقه استانی، ۳۲ مسابقه کشوری و دو مسابقه بین‌المللی بوده است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا از فعالیت دو هزار و ۴۹۸ ورزشکار خانم و چهار هزار و ۳۲۴ ورزشکار مرد در این شهرستان خبر داد و افزود: این تعداد در ۷۴ رشته و ۴۴ باشگاه و در قالب ۴۰ هیئت ورزشی فعالیت می‌کنند.

کد خبر 372209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.