مناطق سیل‌زده همچنان به دریافت کمک‌ها نیاز دارند

مبارکه- امام جمعه مبارکه گفت: با همدلی مردم و مسئولان امداد رسانی به خوبی در کشور در حال انجام است و لازم است مردم برای جبران خسارت سیل زدگان دولت را یاری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، حجت الاسلام سید مهدی موسوی در نماز جمعه این هفته با اشاره به بارش های اخیر خاطرنشان کرد: امیدواریم سال های خشکسالی گذشته به سال های پرآب تبدیل شوند و مردم از نعمت ها و برکت های الهی هرچه بیشتر بهره مند شوند.

وی افزود: باید در سیل اخیر به جنبه رحمت الهی و نزولات آسمانی توجه کنیم که پس از سالها به خشکسالی پایان داد و امیدواریم این نزولات در سالهای بعد ادامه پیدا کند. 

وی تصریح کرد: به کسانی که در اثر سیل به آنها خسارت وارد شد و صدمه دیدند و عزیزانشان را از دست دادند تسلیت می گوییم و جا دارد همانطور که تا به حال کمک رسانی شده باز هم این کمک ها ادامه پیدا کند.  

امام جمعه مبارکه گفت: مناطق سیل زده همچنان به دریافت کمک ها احتیاج دارند و روند امداد رسانی باید با یاری مردم و دستگاه های متولی ادامه یابد.  

وی خاطرنشان کرد: با وجود مانع تراشی برای کمک های بین المللی برای کمک رسانی به سیل زدگان، آنچه در سیل اخیر مشاهده شده همراهی و همدلی مردم و حاکمیت برای امداد رسانی بود که آلام مردم سیل زده را کاهش داد.  

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: آمریکا در این شرایط حساب هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را مسدود کرده تا کسی نتواند به آسیب دیدگان کمک کند، در حالی که برای مرگ چند دلفین در دنیا هیاهو به راه می اندازند.  

وی با اشاره به اعیاد ماه شعبان گفت: پاسداران از بدو پیروزی انقلاب همواره در عرصه های مختلف دفاعی و سازندگی در خدمت رسانی به مردم و حفظ نظام اسلامی در تلاش هستند و باید همه قدردان زحمات آنان باشیم.  

کد خبر 372158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.