۱۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
وزیر کشور وارد لرستان شد

وزیر کشور به منظور سرکشی از مناطق سیل زده صبح امروز وارد لرستان شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از صدا و سیما، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز جمعه به منظور سرکشی از مناطق سیل زده لرستان وارد فرودگاه خرم آباد شد. وی برای بازدید از وضعیت مناطق سیل زده به پلدختر می‌رود.

وزیر کشور به محض ورود به خرم آباد، با چرخبال عازم مناطق سیلزده شد تا پس از ارزیابی هوائی شرایط منطقه، نظارت میدانی بر روند امدادرسانی را دنبال کند.

علاوه بر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر، دین پرست معاون اقتصادی، جمالی نژاد، رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و سید رمضان شجاعی کیاسری رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل، وزیر کشور را در این ماموریت همراهی می کنند.

به گزارش ایمنا، وزیر کشور شامگاه پنجشنبه نیز از هماهنگی با ستاد بازسازی عتبات عالیات، به منظور استفاده از موکب های اربعین امام حسین(ع) برای امدادرسانی و رفع نیاز غذایی سیلزدگان در مناطق سیلزده خبر داد.

رحمانی فضلی با اعلام این خبر افزود: حادثه سیلاب اخیر که بیشتر مناطق کشور را متاثر از خود کرده، صحنه هایی بی بدیلی از ایثار و فداکاری و کمک به همنوعان را به وجود آورده است که ریشه در باورهای اعتقادی و مذهبی مردم انقلابی ایران دارد و از همین جهت هماهنگ شده تا موکب های اربعین حضرت سیدالشهدا (ع) با مسئولیت رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در تمامی مناطق سیلزده حضور فعال داشته باشند.

کد خبر 372120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.