توقف بد موقع ذوب آهن برابر سپیدرود

دیدار تیم های ذوب آهن و سپیدرود با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه تیم‌های ذوب آهن و سپیدرود رشت در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های ذوب آهن و سپیدرود

ورزشگاه: فولادشهر

تماشاگر: ۷۳۰ نفر

اخطار: قاسم حدادی‌فر (دقیقه ۷۸) از ذوب آهن- محمد بلبلی (دقیقه ۳۵) از سپیدرود

ذوب آهن: رشید مظاهری، نیما طاهری، وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم‌زاده، میلاد فخرالدینی، علیرضا چراغعلی (۶۰- محمدرضا حسینی)، زبیر نیکنفس، محمدرضا عباسی (۳۱- قاسم حدادی‌فر)، ماریون سیلوا (۸۱- رضا حبیب‌زاده)، ارسلان مطهری و کریستین اوساگوانا

سرمربی: علیرضا منصوریان

سپیدرود: ایمان صادقی، لوکا نوزادزه، میثم تهی‌دست، میلاد شیخ‌سلیمانی، ابراهیم لطفی، میلاد قربان‌زاده، محمدرضا مهدوی (۶۴- میثم فردوسی)، محمد بلبلی (۸۱- محمد غلامی)، هومن ربیع‌زاده، مهرداد بایرامی و مهدی محمدیاری (۵۴- علی عباسی)

سرمربی: نادر دست نشان

داور: موعود بنیادی‌فر

شرح بازی:

ذوب آهن که در ادامه روند رو به رشد خود هفته گذشته صنعت نفت را در آبادان برده بود در حالی برابر تیم در ناحیه سقوط سپیدرود قرار می‌گرفت که پیروزی در این دیدار می‌توانست ذوب آهن را تا رده هشتم بالا بیاورد. ذوب آهن که در این دیدار دو دفاع وسط خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و به چند بازیکن اصلی خود مثل حسینی برای بازی بعدی برابر الوصل امارات استراحت داده بود در نیمه نخست آنچنان نتوانست روی دروازه سپیدرود فشار بیاورد و ۴۵ دقیقه نخست بدون خلق موقعیت خطرناکی به پایان رسید.

ذوب آهن که نمی‌خواست ۳ امتیاز ارزشمند را در این دیدار نسبتاً آسان از دست دهد در نیمه دوم فشار بیشتری روی دروازه سپیدرود آورد هرچند شاگردان نادر دست نشان با دفاع منسجم و البته به لطف سرعت کم بازی ذوب آهن موفق شدند دروازه خود را بسته نگه دارند. ذوب آهن در یک ربع پایانی بازی با ارائه یک بازی انتحاری چند موقعیت بسیار خطرناک ایجاد کرد اما توپ‌ها تبدیل به گل نشد تا ذوب آهن پس از چند نتیجه خوب متوالی در این دیدار برابر تیم قعر جدولی متوقف شود.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۷- ضربه نه چندان خطرناک زبیر نیک نفس از پشت محوطه جریمه را دروازه‌بان گرفت.

دقیقه ۷۰- کرنر محمدرضا حسینی با ضربه محمدزاده همراه شد اما توپ در شلوغی محوطه جریمه برگشت داده شد.

دقیقه ۸۰- ارسال محمدرضا حسینی از سمت راست در مرکز محوطه جریمه با ضربه سر خطرناک مطهری همراه شد اما توپ را روی خط دروازه بان سپیدرود مهار کرد.

دقیقه ۸۳- ارسال رضا حبیب زاده از سمت چپ با ضربه سر اوساگوانا تبدیل به گل شد اما داور به دلیل خطای مهاجم ذوب آهن گل را قبول نکرد.

دقیقه ۹۰- شلیک حدادی‌فر از پشت محوطه جریمه به طرز خطرناکی از کنار دروازه‌ به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

مصدومیت نسبتاً شدید محمدرضا عباسی در نیمه نخست و تعویض او اتفاق تلخ این دیدار برای ذوب آهنی‌ها بود.

بهترین بازیکن:

زبیر نیک نفس از ذوب آهن و ایمان صادقی، دروازه‌بان سپیدرود بهترین‌های دو تیم بودند.

کد خبر 372105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.