منصوریان: برای ما بازی سختی نبود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی خوبی بود، با همان کیفیتی که مدنظرمان بود بازی کردیم، این دیدار برای ما سخت نبود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان پس از تساوی صفر بر صفر تیمش مقابل سپیدرود رشت در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال در نشست خبری، اظهار کرد: بازی خوبی بود، با همان کیفیتی که مدنظرمان بود بازی کردیم، این دیدار برای ما سخت نبود.

وی با اشاره به اینکه نیما طاهری، بازیکن جوانی است که امروز در زمین بازی کرد، گفت: هفت یا هشت نفر از بازیکنان را در این بازی تغییر دادیم، خوشحال هستم که بیشتر از ۲۰ بازیکن آماده در اختیار دارم؛  تاریخ نشان داده با مدیریت آذری، کسی در این تیم آسیب نمی‌بیند.

منصوریان خاطرنشان کرد: می‌دانستم دست‌نشان امروز برای تساوی به میدان می‌آید. با تمام احترامی که برای او قائل هستم، آنچه را که باید امروز در زمین اجرا می‌کردیم عملی شد اما اتفاقاتی هم در زمین افتاد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: هفته آینده باید به مصاف الوصل برویم. امیدوار هستم بتوانیم امانتدار فوتبال ایران باشیم.

وی تصریح کرد: دوازدهمین بازی بود که در فولادشهر بازی می‌کنیم و کارشناسان بعد از بازی می‌گویند برخی از تصمیمات داوری اشتباه بوده است اما این دردی را از ما دوا نمی‌کند. قرعه روز بد در فولادشهر افتاد. هر صحنه‌ای را قبل از این کنفرانس ۱۰ بار نگاه می‌کردم، اوساگونا ضربه سر زد و در صحنه‌ای خطای برعکس انجام داد و دو ضربه پنالتی‌مان از بین رفت. ضربه پشت ۱۸ قدمی برای ما حکم پنالتی را دارد.

منصوریان با تأکید بر اینکه قرعه‌های روز بد داوری به ما می‌خورد، ادامه داد: اعتراض به داوری، جز تشنج در فضای داوری، چیز دیگری ندارد. اعتقاد ما و مدیریت حمایت از داوری است. نوش دارو پس از مرگ سهراب یعنی همان حرف کارشناسان بعد از بازی است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اظهار کرد: امروز ما می‌توانستیم برنده باشیم و به رده هفتم جدول صعود کنیم اما با این تساوی در حال حاضر در جایگاه نهم قرار داریم. دوست نداریم لنرژی منفی را به سمت داوری منتقل کنیم ضمن اینکه فایده‌ای هم ندارد. امروز روز بد بنیادی‌فر بود. فکر می‌کنید ما با یک سوت رده‌مان در جدول تغییر می‌کند؟

وی اضافه کرد: اگر باشگاه ذوب آهن زمین بخورد، حدود ۵۰۰ بازیکن آکادمی آن ضربه می‌خورند. با توجه به تعویض بازیکنان و زمان‌هایی که به خاطر خارج کردن مصدومان از زمین تلف شد، توقع هفت، هشت دقیقه وقت اضافه داشتیم که لحاظ نشد.

منصوریان گفت: حدادی‌فر یکی از سه بازیکن اخلاق ایران است؛ قاسم بازیکنی که دست‌نشان گفت، نیست و در کل بازیکن خوبی است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: اولین ایده‌ای که باید در تیم استوار می‌کردیم، شرایط روحیروانی بازیکنان بود. پلی‌آف جام باشگاه‌های آسیا نقطه عطف تیم ما شد؛ ما برای پیروزی به مصاف الوصل می‌رویم. تفاوت صدر جدول و قعر جدول تکنیکی نیست بلکه فیزیکی است. در صورتی که اتحاد بالای سر ما حفظ شود، شرایط‌مان از این بهتر هم خواهد شد. بازیکنان جوان خوبی داریم. که مجموعه این اتفاقات کمک کرد تا ما شرمنده هواداران نشویم.

کد خبر 372102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.