طرح آرامش بهاری در آستان مقدس آقاعلی‌عباس اجرا شد

نطنز- رییس هئیت امنای آستان مقدس آقاعلی‌عباس(ع) گفت: در این آستان طرح آرامش بهاری با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و دینی اجرا شد.

حسین سپهری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد:در ایام تعطیلات نوروزی طرح آرامش بهاری در قالب خیمه های معرفت با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و دینی جهت بهره برداری معنوی مسافران نوروزی و مردم منطقه بادرود از فضای آستان مقدس آقا علی عباس (ع) به عنوان یکی از قطب های شاخص گردشگری مذهبی برگزار شد.

وی گفت: این طرح در قالب خیمه های معرفت با غرفه های متنوع مشاوره خانواده، مشاوره دینی و فرهنگی و کودکان(نونهالان و نوجوانان) برپا شد و در آن‌ها ، مبلغان بومی منطقه بادرود برای مشاوره خانواده، فرهنگی و دینی و پاسخگویی به مسائل شرعی مستقر شدند.

رییس هئیت امنای آستان مقدس آقاعلی‌عباس(ع) افزود: در طرح آرامش بهاری با هدف ایجاد انگیزه در بین کودکان و نوجوانان غرفه ای ویژه آنها برپا شد که از آن استقبال خوبی شد.

وی تصریح کرد: برپایی نماز جماعت، سخنرانی و فروش محصولات فرهنگی از جمله برنامه های دیگر این بقعه متبرکه در ایام نوروز و در قالب طرح آرامش بهاری بود.

سپهری خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات عید نوروز طبق آمار میدانی نزدیک به ۲۷۵ هزار مسافر و زائر و محلی‌ها از آستان مقدس آقا علی عباس (ع) بادرود بازدید کردند.

به گزارش ایمنا؛ آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه اماکن مذهبی هستند که می توانند فضای روحی و روانی جامعه را به سمت صحیح هدایت کنند و اجرای طرح آرامش بهاری همراه با برنامه های فرهنگی و هنری در این اماکن به حضور اقشار مختلف به خصوص قشر جوانان و نوجوان در این فضاها و تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌ های فرهنگی کمک کرده است.

کد خبر 372050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.