بیش از ۱۷ میلیون خودرو در راه‌های استان اصفهان تردد کردند

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از بازدید ۳.۵ میلیون مسافر نوروزی از اماکن گردشگری پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی در زیر چتر امنیتی کامل نیروهای این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ حسین حسین زاده با بیان اینکه مسافران، نوروز ۹۸ را متفاوت‌تر از نوروز سال‌های قبل تجربه کردند، اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز در ۱۳ هزار کیلومتر راه مواصلاتی استان بیش از ۱۷ میلیون تردد خودرو ثبت شده که نسبت سال قبل از افزایش قابل توجهی برخوردار است.

وی همچنین از افزایش سفر گردشگران داخلی و خارجی به استان اصفهان خبر داد و گفت: امسال بیش از چهار میلیون نفر در زیر چتر امنیتی کامل نیروهای پلیس از اماکن مختلف گردشگری پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی بازدید کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان کسب بالاترین میزان رضایتمندی گردشگران و ثبت کاهش ۴۵درصدی جان باختگان حوادث رانندگی و کاهش ۵۰ درصدی سرقت های مهم را از مهمترین موفقیت های پلیس اصفهان در نوروز ۹۸ عنوان کرد.

وی از اجرای برنامه های فوق العاده برای بازگشت مسافران نوروزی در روزهای پایانی هفته خبر داد و تصریح کرد: افزایش حضور فیزیکی نیروهای پلیس راه و راهور در راه های برونشهری و شهری، استفاده از تجهیزات پیشرفته و هوشمند ثبت تخلفات رانندگی از جمله برنامه های پلیس اصفهان در روزهای پایانی هفته است.

سرهنگ حسین زاده با هشدار به رانندگان متخلف و حادثه ساز گفت: رفتار ماموران پلیس با رانندگان متخلف در عین رعایت احترام و حفظ حقوق شهروندی قطعاً جدی، قاطع، صریح و بدون اغماض خواهد بود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف حادثه ساز علاوه بر اعمال قانون بلافاصله خودروی رانندگان توقیف و به پارکینگ منتقل و از ادامه تردد آن ها جلوگیری به عمل می آید.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: به رانندگان توصیه می کنم با سرعت مطمئنه حرکت کرده، از سرعت و سبقت غیر مجاز و انحراف ناگهانی، دنده عقب در بزرگراه ها و آزاد راه ها، صحبت کردن با تلفن همراه حین رانندگی و نبستن کمربند ایمنی که هر کدام می تواند باعث بروز حادثه شود خودداری کنند تا سفری ایمن داشته و به سلامت به منازل خود بازگردند.

کد خبر 372033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.