وای بر آن روزی که همه چیز عادتمان شود

وای بر آن روزی که چیزی حتی عشق ، عادتمان شود . عادت همه چیز را ویران می کند.

بهرنگ علوی که با سریال بر سر دوراهی مهمان شب های نوروز ایرانیان است ، با پست کردن عکسی از خود در کنار مرحوم ناصر ملک مطیعی در صفحه اینستاگرامش آورده است :
به بهانه سالگرد تولد ناصر ملک مطیعی 
شادی یعنی سرفصل باشی
شادی یعنی اسانس نوروز داشته باشی
شادی یعنی مرد فروردینی باشی 
شادی یعنی همزاد یک اسطوره باشی 
شادی یعنی رفقای ناب داشته باشی
شادی یعنی غافلگیر شده باشی
 شادی یعنی یه دیدار تازه داشته باشی 
شادی یعنی یه قاب دو نفره داشته باشی
 شادی یعنی یک سبد محبت داشته باشی 
شادی یعنی خدا را بالای سر داشته باشی 
شادی یعنی سالی با عزت داشته باشی
 شادی یعنی مهرت را در دل مردم داشته باشی 
پی نوشت : یادش بخیر نوروز سال ۹۴ ، افتخار اینو داشتم به لطف عزیزانم جشن تولد مشترک با ناصر خان ملک مطیعی داشته باشم . روحت شاد و خوابت آروم فرمون خان . تولدت مبارک .

نازنین بیاتی که این روزها فیلم ژن خوک را بر روی پرده سینماها دارد، با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرام خود نوشته است :
وای بر آن روزی که چیزی حتی عشق ، عادتمان شود . عادت همه چیز را ویران می کند ، از جمله عظمت دوست داشتن را ، تفکر خلاق را ، عاطفه جوشان را .
عاشق کم است ،سخن عاشقانه فراوان . روزگاری است چه بد که دیگر کلام عاشقانه دلیل عشق نیست و آواز عاشقانه خواندن دلیل عاشق بودن.
 یک عاشقانه ی آرام، نادر ابراهیمی

علی اوجی به مناسبت سالروز تولد همسرش ،نرگس محمدی ، این عکس را در صفحه اینستاگرام خود قرار داده و اینگونه نوشته است:
 نه روز از بهار گذشته و خبرهای بد و ناراحت کننده در سال جدید همه مردم ایران را نگران و آشفته کرده . لابلای این همه خبر بد ، امروز با طلوع خورشید یک خبر خوب برای من آمده.  نه فروردین یعنی خبر خوب به دنیا آمدن یک انسان واقعی و خوش قلب ،همسرم،  یک آرتیست دوست داشتنی که من به وجودش افتخار می کنم . کسی که برای همه خوبی آرزو میکنه ،بله . تولدت مبارک عزیز دلم ، همیشه بخندی و به همه آرزوهای زندگیت برسی .
امیدوارم اندازه استعداد بترکونی و موفقیت کسب کنی. و در قلب این مردم حالا حالاها جاخوش کنی . خداوند به اندازه قلب بزرگت بهت نعمت  بده.
 نرگس قند جان من ، تولدت مبارک.

مهراوه شریفی نیا نیز عکسی از پشت صحنه سریال بر سر دو راهی ، در صفحه شخصی خود منتشر کرده و نوشته است:
 ما بچه های پر انرژی بر سر دوراهی تا آخر تعطیلات،  شب و روز درگیر فیلم‌برداری هستیم و سختی کار را با لبخند زدن و عکس گرفتن از بین می‌بریم .
آقای توفیقی،  کارگردانمون هم خیلی خوش اخلاقه،  ولی نمیدونم چرا توی عکس لبخندش را پنهان کرده! امیدوارم در شب های عید سریال ما را ببینید و دوست داشته باشید .
بر سر دوراهی ، هر شب ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما.


بهنوش طباطبایی، با پست کردن این عکس در صفحه اینستاگرام خود آورده است :
آقای چاپلین عزیز سلام
 خیلی وقت پیش ، چند ثانیه قبل از اینکه از جلوی این ویترین رد بشم، از خدا خواستم کاش یکی بود که میتونستم بهش بگم حال دلم رو در اون بعد از ظهر عجیب ، بهش بگم چرا انقدر پاهام سنگینه و نای راه رفتن روی سنگفرش این کوچه زیبا و پر رفت و آمد را نداره. که یه دفعه شما رو دیدم . چی از این بهتر ؟ کی از شما آشنا تر در اون هوای غریبگی ؟ به بهانه عکس گرفتن از شما خودم را معطل کردم تا بتونم درد و دل کنم.  میدونستم شما اولین و آخرین کسی هستین که می‌شنوین از من . آقای چاپلین میدونم دوباره یه روزی از آن کوچه عبور خواهم کرد . کاش شما اونجا باشین تا بقیه اش را هم بشنوین . آقای چاپلین هیچ وقت فکر نمیکردم یه روزی شما اون گوش امن باشین برام.

کد خبر 371747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.