وقوع ۳۴ فقره تصادف طی ۲۴ ساعت اخیر در اصفهان/ یک نفر جان باخت

رییس مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: طی ۲۴ ساعت اخیر در جاده‌های استان اصفهان ۳۴ فقره تصادف گزارش شده است که از این تعداد یک مورد دارای فوتی بوده است.

سرهنگ جواد درستکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۳۴ فقره تصادف در جاده‌های استان اصفهان گزارش شده است اظهار کرد: عمده این تصادفات خسارتی بوده و بخش زیادی از این تصادفات نیزدر محور تیران – نجف آباد اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر یک فقره تصادف دارای فوتی نیز گزارش شده است افزود: این تصادف در محور تیران اتفاق افتاده و یک فوتی داشته است.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر تردد در محورهای اصفهان – شهرضا، اصفهان – کاشان و تیران - نجف آباد سنگین است ادامه داد: رانندگان باید توجه داشته باشند که در هر دو ساعت رانندگی بین ۱۰ الی ۱۵ دقیقه استراحت کنند تا از بروز تصادف بر اثر خستگی و خواب آلودگی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه حجم زیادی از تصادفات در ورودی شهرها اتفاق می افتد ادامه داد: رانندگان باید توجه داشته باشند که سرعت مطمئن را هنگام خروج از جاده‌ها و آزادراهها برای ورود به شهرها رعایت کنند تا دچار حادثه نشوند.

کد خبر 371615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.