مسیر ۲۰ روستا در اصفهان به دلیل بارش‌های جوی مسدود است

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان گفت: هنوز مسیر پنج روستای پشتکوه فریدونشهر به دلیل سقوط بهمن و مسیر ۱۵ روستای سمیرم به دلیل تخریب پل‌ها بر اثر سیلاب مسدود است.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در بررسی اماکن کوشک و قلعه در شهرستان سمیرم، ۱۰۰ خانوار به مکان‌های امن منتقل شدند، زیرا به دلیل فرسودگی منازل، امکان ویرانی آن‌ها در بارش‌های بعدی وجود داشت.

وی افزود: تسهیلات بازآفرینی شهری توسط اداره راه و شهرسازی به واحدهای آسیب دیده از حوادث بنیاد مسکن برای جبران خسارات سیل اختصاص یافت و هلال احمر نیز تا زمان بازسازی وظیفه اسکان اضطراری سیل‌زدگان را برعهده گرفت.

وی با بیان اینکه خسارت وارد شده به منازلی که تحت پوشش بیمه بوده‌اند جبران می‌شود تصریح کرد: به دلیل آنکه سامانه بارشی جدیدی در راه است مدیریت بحران استان اصفهان همچنان در حالت آماده باش به سر می‌برد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه راه پنج روستای فریدونشهر به علت ریزش بهمن همچنان مسدود است خاطرنشان کرد: بارش‌های اخیر در سمیرم راه مواصلاتی ۱۵ روستا را مسدود و چهار پل را نیز تخریب کرده بود که تا کنون دهانه‌ یکی از پل‌ها بازسازی شده و بازسازی بقیه در دست اقدام است.

کد خبر 371602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.