اصلاح راه‌ها، توسعه گردشگری و اشتغالزایی مهمترین نیاز شهرضا و دهاقان

شهرضا – نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین نیازهایی که می‌تواند بخش مهمی از مشکلات مردم حوزه انتخابیه را برطرف کند اصلاح راه‌ها، توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال است.

سمیه محمودی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا اظهار کرد: اصلاح قوانین باید با هدف استفاده از توانمندی جوانان متفکر و خلاقی باشد که با تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی قصد خدمتگزاری و رفع مشکلات مردم را دارند.

محمودی ادامه داد: قانون منع بکارگیری بازنشستگان از دستاوردهای مهم مجلس دهم بود، اما باید بدون تحلیل و تفسیر و برداشت‌های سلیقه‌ای اجرا شود.

وی با اشاره به پیگیری و تامین اعتبار خط انتقال آب شرب شهرستان دهاقان از تصفیه خانه بابا شیخعلی خاطرنشان کرد: اصلاح حوضچه‌های فاضلاب شهرضا و حذف بوی نامطبوع فاضلاب از محله‌های جرم‌افشار و منوچهرآباد بعد از گذشت دو دهه انجام شد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملیات خط جمع‌آوری فاضلاب شهرضا با استفاده از راهکار قانونی تبصره (۳) ماده واحده ایجاد تاسیسات فاضلاب انجام شد خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم برای اخذ ردیف ملی ساخت تقاطع غیر همسطح شهرضا – دهاقان و دهاقان – مبارکه - سمیرم انجام شده که این پروژه در حال تجهیز کارگاه است.

محمودی از تامین اعتبار و آغاز عملیات اجرایی جاده عشایری هونجان-گرمک و ساخت پل ماشک خبر داد و افزود: تامین اعتبار برای احداث زیرگذر روستای کهرویه، زیرگذر و اصلاح جاده شهر گلشن، خرید قیر برای روستاها به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال و انعقاد تفاهم نامه احداث زیرگذر شهر منظریه انجام شده است.

وی با اشاره به افتتاح زیرگذر روستاهای قهه و پوده دهاقان اظهار کرد: تبدیل درمانگاه عمومی تامین اجتماعی شهرضا به پلی کلینیک تخصصی و تامین تجهیزات از جمله آمبولانس برای آن و تأمین سه دستگاه آمبولانس برای حوزه انتخابیه و افتتاح هفتمین پایگاه اورژانس ۱۱۵  در روستای هونجان انجام شد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی از تامین اعتبار تکمیل یال دوم بیمارستان و اخذ دستور واگذاری تجهیزات آن خبر داد و افزود: هزینه ساخت دو مدرسه در روستاهای دزج و دولت آباد دهاقان و دو مسجد در محله‌های خمینی‌آباد و طالقانی شهرضا از بنیاد برکت، مبلغ پنج میلیارد تومان برای بازسازی و مرمت قنوات حوزه انتخابیه، یک میلیارد تومان برای مرمت بازار تاریخی شهرضا و هزینه احداث چهار جاده بین روستایی کهرویه به یحیی آباد، قصرچم به دولت‌آباد، علی‌آباد به جمبزه و امامزاده علی‌اکبر تامین اعتبار شده است.

محمودی با اشاره به تامین اعتبار حدود پنج میلیارد تومانی برای مدارس دهاقان خاطرنشان کرد: با حضور وزیران ورزش و جوانان و راه و شهرسازی و معاون وزیر و رییس سازمان و مدیران کل ادارت در حوزه انتخابیه مهمترین مشکلات مردم منطقه بررسی و دستورات کاربردی اخذ شده است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین نیازهایی که می‌تواند بخش مهمی از مشکلات مردم حوزه انتخابیه را برطرف کند اصلاح راه‌ها، توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال است.

کد خبر 371532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ی دوست IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
    0 0
    خودمون می دونیم نیازه . شما چیکار کردی ؟