۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
اسکان اضطراری ۳۷۰۰ مسافر در شهرضا

شهرضا - معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرضا گفت: سه هزار و ۷۰۰ نفر از مسافران مسیر شیراز به اصفهان، شب گذشته در این شهرستان اسکان داده شدند.

محمدحسین داراب در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، اظهار کرد: بارش باران از ساعت ۱۳ روز گذشته(دوشنبه) آغاز شد و تا حدود یک ساعت قبل حدود ۴۱ میلی‌متر باران در شهرستان بارید که به نسبت میزان قابل توجهی است.

وی ادامه داد: اقدامات و پیش‌بینی‌های لازم درخصوص احتمال افزایش میزان بارش‌ها در شهرستان درنظر گرفته شده بود و هشدارهای ایمنی و کارشناسی به اعضای ستاد مدیریت بحران داده شده بود.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرضا اضافه کرد: باتوجه به تقسیم کاری که از قبل انجام شده بود با افزایش میزان بارش‌ها، اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان فراخوانده شدند و با استفاده از همه امکانات نهادهای نظامی، شهرداری، اورژانس، هلال احمر، آتش‌نشانی و سایر ادارات خدمات‌رسان، برای مواجه با خطرات احتمالی برنامه‌ریزی شد.

داراب از اسکان اضطراری سه هزار و ۷۰۰ مسافر مسیر شیراز به اصفهان در شب گذشته در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: شش سالن ورزشی شهرستان برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی و در راه‌ماندگان تجهیز شد، این در حالی است که از حداکثر ظرفیت ۵۰ مدرسه آماده شده برای اسکان مسافران و همه کلاس‌های درس نیز در این زمینه استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: بارندگی‌ها تاکنون در مناطق شهری و روستایی شهرستان هیچ خسارت جانی و مالی نداشته است، تنها در چند نقطه شهر تقاطع‌های غیر همسطح آبگرفتگی ایجاد شد که نیروهای امدادی در حال تخلیه آن هستند؛ در مناطقی که آبگرفتگی جزیی معابر ایجاد شد نیز با تلاش مأموران شهرداری عملیات تخلیه آب با سرعت در حال انجام است.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرضا گفت: دیوار دو ساختمان قدیمی نیز دچار مشکل شد که با حضور به موقع نیروهای شهرداری از بروز حادثه جلوگیری شد.

داراب تأکید کرد: شهرستان شهرضا در حوزه مدیریت بحران معین شهرستان‌های دیگر نیز هست و در همین زمینه امکانات و تجهیزاتی نیز برای شهرستان دهاقان ارسال شده است.

کد خبر 371291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.