مسیر ۳ روستا در فریدونشهر مسدود شد/ احتمال طغیان زاینده رود کم است

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تنها خسارت ایجاد شده طی بارش‌های روز گذشته تاکنون مسدود شدن مسیر سه روستای کلوسه، کمران و گوکان بوده است.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه با توجه به پیش‌بینیهای صورت گرفته از شب گذشته تاکنون بارش‌ برف و باران در نقاط مختلف استان اصفهان گزارش شده است، اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینیهای هواشناسی بارش‌ها در مناطق غرب و جنوب استان آغاز و به مرکز رسیده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در همه نقاط استان اصفهان بارش برف و باران گزارش شده است، افزود: خوشبختانه تاکنون بارش‌ها خسارتی را نداشته است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه مسدود شدن مسیر سه روستا در منطقه فریدونشهر تنها اتفاق شاخص بارش‌های روز گذشته تاکنون بوده است، ادامه داد: گوکان، کمران و کلوسه این سه روستا بودند که اداره راهداری اقدامات بازگشایی مسیر این روستاها را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینیهای هواشناسی بارش‌ها در سطح استان اصفهان تا فردا بعد از ظهر ادامه دارد، تصریح کرد: ستاد بحران دیروز و امروز تشکیل شده است، پیش‌بینیهای لازم انجام شده و همه مرخصی‌های مدیران در سطح استان اصفهان لغو شده است.

شیشه فروش با بیان اینکه هشدارهای لازم به دستگاه‌های مختلف ارایه شده است، ادامه داد: سیل بندها نیز بررسی شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی اضافه کرد: از مسافران درخواست داریم قبل از تصمیم برای سفر مسیرها را بررسی کنند، هشدارهای هواشناسی را توجه داشته و از پارک خودرو و اسکان در حاشیه رودخانه‌های فصلی خودداری کنند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: احتمال طغیان رودخانه زاینده رود در اصفهان بسیار کم است.

کد خبر 371221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.