بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه را ترسیم کرده است

لنجان سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان گفت:مقام معظم رهبری در ۲۲ بهمن ماه با صدور بیانیه گام دوم و همچنین نامگذاری سال ۱۳۹۸ تحت عنوان «رونق تولید» دغدغه هایی را مطرح کردند که این دغدغه ها را در بین مردم شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، خدامراد صالحی در نشست با شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر زاینده رود اظهار کرد: مسئولیت مدیریت شهری و همچنین مسائل اجرایی بر عهده شهردار بوده، اما قطعا نقش مشورتی و نظارتی شورای اسلامی بر عملکرد شهرداری می تواند بهره برداری حداکثری را جهت رفع مشکلات و خواسته های به حق مردم را رقم بزند.

وی افزود: شوراهای اسلامی و شهر حلقه وصل بین مردم و مسئولان خصوصا مدیریت شهری هستند و در صورت استفاده از ظرفیت و پتانسیل های موجود در شهر و حرکت در مسیر صحیح وظایف قانونی می توانند با هماهنگی مسئولان اتفاقات خوبی را در رقع مسائل شهری رقم بزنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را امانت الهی دانست و تصریح کرد: انتظار می رود همه دستگاه های شهرستان لنجان با تعامل، همفکری و عملکرد جهادی به وظایف محوله جامه عمل بپوشانند و در راس آن عملیاتی شدن منویات مقام معظم رهبری است تا در نهایت شاهد افزایش رضایتمندی مردم باشیم.

وی ادامه داد: همه ساله مقام معظم رهبری با فرا رسیدن سال جدید آن سال را به یک نام خاص نامگذاری می کنند و می توان گفت این نامگذاری در راستای وافق‌ بیشتر ملت و مسئولان است که معظم له آن را درقالب نام و یا شعارسال ترسیم می‌کنند.

صالحی بیانیه گام دوم را نقشه راه و کامل‌کننده تمام فعالیت‌ها دانست و اضافه کرد: مقام معظم رهبری در ۲۲ بهمن ماه با صدور بیانیه گام دوم و همچنین نامگذاری سال ۱۳۹۸ تحت عنوان «رونق تولید» دغدغه هایی را مطرح کردند که این دغدغه ها را در بین مردم شاهد هستیم از این رو انتظار می رود مسئولان شهرستان لنجان تمام دغدغه خود را برای اجرای کارهای محوله و سیاست‌های اعلامی از سوی مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب به کار ببندند.

وی عنوان کرد: مسئولان شهرستان لنجان نه در شعار بلکه در عمل به منویات مقام معظم رهبری و وظایف ذاتی خود در قالب مدیریت جهادی جامع عمل بپوشانند چراکه وظیفه داریم این موضوع را از لحاظ ساختاری و  اجرایی امکان‌پذیر کنیم، به گونه ای که انقلاب اسلامی بتواند به اهداف خود رسیده و آن‌ها را محقق کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی که مردم با آن مواجه هستند انتظار می رود مسئولان مدیریت جهادی را در رفع مسائل سرلوحه کار قرار دهند و برخی شیوه های نادرست مدیریتی در شهرستان لنجان را تغییر دهند تا در نهایت اثر این تغییرات رفتاری در بین مردم و افزایش رضایتمندی آنان مشاهده شود.

کد خبر 371220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.