شاطوری: امشب در باغ فدک اسکان نداریم

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه امشب در باغ فدک اسکان نداریم، گفت: در صورت ادامه بارندگی ها فردا نیز امکان اسکان مسافران در باغ فدک وجود ندارد و آنها را به سمت ورزشگاهها هدایت خواهیم کرد.

علی اصغر شاطوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به بارش شدید باران شب گذشته تمام مسافران باغ فدک به سمت ورزشگاهها هدایت شدند.

وی افزود: امروز نیز با توجه به ادامه بارندگی‌ها و برگزاری مسابقه فوتبال در باغ فدک اسکان نداریم؛ همچنین در صورت ادامه بارش ها فردا چهارشنبه نیز امکان اسکان مسافران در این مجموعه روباز گردشگری وجود ندارد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان به آمار اسکان باغ فدک در روزهای گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: در روز پنجم فروردین حدود دو هزار و ۷۰ دستگاه خودرو در کمپ باغ فدک اسکان یافتند؛ به دلیل جاری بودن آب زاینده رود میزان ماندگاری مسافران در شهر اصفهان از یک شب به حدود سه شب رسیده و این افزایش مدت توقف در اصفهان موضوع اسکان مسافران نوروزی را ویژه تر می کند.

شاطوری با بیان اینکه ظرفیت پذیرش کمپ باغ فدک حدود سه هزار دستگاه خودرو است، افزود: با توجه به امنیت و امکانات زیر ساختی که شهرداری و ستاد تسهیلات سفردر این کمپ رو باز برای مسافران فراهم کرده اند، باغ فدک می تواند پذیرای حدود ۱۲ تا ۱۵هزار نفر مسافر باشد، اما برای ساماندهی مسافران در روزهای بارانی و شب های سرد ورزشگاه های تمامی مناطق شهر را آماده اسکان کرده و چند شبی است که این ورزشگاه ها فعالیت خود را شروع کرده اند، تا کنون حجم بالایی از مسافران در این ورزشگاه ها ا اسکان داده شده اند.

وی با بیان اینکه نسبت به سال گذشته مشکلات کمتری در زمینه اسکان، تردد و ترافیک نوروزی داشته ایم، گفت: اگر مسافران پیگیر اخبار ستاد تسهیلات سفر باشند و از بارندگی ها و محل اسکان مسافران در شهر اطلاع کافی داشته باشند، قطعا مشکلات کمتر هم خواهند شد.

کد خبر 371206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.