باغ فین کاشان رکورد بازدید کنندگان را شکست

مدیر کل اداره میراث فرهنگی استان اصفهان از پر بازدید ترین آثار تاریخی در روز چهارم فروردین خبر داد که باغ فین کاشان با ۲۸ هزار و ۲۳۰ نفر بازدید کننده، پر بازدید ترین مکان در روز گذشته ثبت شد.

فریدون الهیاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جمع اقامت در استان اصفهان از ۲۸ اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین ۹۸ ، یک میلیون و ۲۰۷ هزار و ۸۵۲ نفر بوده است و نسبت به سال گذشته ۴۱ درصد رشد داشته است.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی استان اصفهان ادامه داد: آمار بازدید از آثار تاریخی در استان اصفهان دو میلیون و ۲۵۵ هزار و ۱۷۰ نفر تا به الان بوده است که آمار بازدید نسبت به آمار ایام مشابه سال گذشته رشد ۳۸ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه افزایش آمار علل مختلفی از جمله جاری شدن زاینده رود در بستر خود داشته است گفت: امسال خروجی گردشگران به خارج از کشور کاهش پیدا کرده است و توجه به ایران گردی بیشتر شده و شرایط آب و هوایی نیز شرایط خوبی را برای حضور مسافران فراهم کرده است.

الهیاری با اشاره به پر مخاطب ترین آثار تاریخی در روز گذشته خاطرنشان کرد: باغ فین کاشان روز گذشته با ۲۸ هزار و ۲۳۰ نفر بازدید کننده بیشترین مخاطب را داشته است و چهل ستون اصفهان با ۱۷ هزار بازدید کننده و کاخ عالی قاپو نزدیک به ۱۴ هزار مخاطب و منارجنبان نیز با ۸ هزار و ۳۰۰ نفر نیز جزو پر بازدیدترین مکان ها در روز گذشته بوده اند.

کد خبر 371182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.