تخلیه سد دریاچه سمیرم تا پس از بارندگی‌ها

سمیرم- شهردار سمیرم گفت: تمامی جوی‌های آب شهر لایروبی شده تا حجم آب ناشی از بارندگی پیش رو مشکل خاصی را برای شهر ایجاد نکند.

حسینعلی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم با اشاره به ورود سامانه شدید بارشی از غرب کشور تصریح کرد: تمامی جوهای آب شهرستان سمیرم برای مواجه با این سامانه بارشی لایروبی و تمیز شده‌اند تا در این بارندگی مشکل خاصی از این نظر نداشته باشیم.

وی گفت: نیروهای خدمات شهری با لباس و تجهیزات مناسب در حالت آماده باش قرار دارند که در صورت گرفتگی پل‌ها و تجمیع آب در خیابان‌ها بتوانیم با این مشکلات به خوبی رو به رو شویم.

شهردار سمیرم همچنین با اشاره به احتمال حرکت آب‌های سطحی در شهرستان افزود: در حال حاضر دریچه‌های زیر سطحی سد پارک دریاچه بازگشایی شده تا در صورت خطر آماده باش بوده و پیش‌بینی‌های لازم برای مواجه با شرایط برودت هوا اندیشیده شده و میزان کافی شن و نمک برای مسیرهای شهری آماده شده است.

وی با اشاره به حضور مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای اسکان مسافران مستقر در پارک‌ها نیز اندیشیده شده که در صورت نیاز با همکاری نیروی انتظامی شهرستان این موضوع بررسی و مشکل مرتفع خواهد شد.

صادقی اضافه کرد: مدارس، ورزشگاه‌ها و همچنین جمعیت هلال احمر شهرستان برای اسکان اضطراری اقدامات لازم را انجام داده‌اند و در صورت نیاز مردم را در این مکان‌ها اسکان خواهیم داد.

وی افزود: موادغذایی، پتو و سایر ملزومات نیز توسط اداراتی همچون هلال احمر و خود شهرداری برای این بارندگی‌ها آماده و تامین شده است.

به گزارش ایمنا، شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

کد خبر 371140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.