۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
کنار مردم گلستان و مازندران هستیم

اعضای شوراهای شهر از مساعدت شهرداری‌های مختلف برای یاری رساندن به مردم سیل زده استان‌های شمالی کشور خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت نظری، عضو شورای شهر تهران در صفحه توییتر خود نوشت: ‏سیلاب واکنش طبیعت به از بین‌بردن درختان و پوشش گیاهی یک منطقه است. در مدیریت شهری تهران، کنار مردم خون‌گرم و مهمان‌نواز گلستان و مازندران هستیم.

وی افزود: پیشنهاد می‌کنم پویش توقف بهره‌برداری از جنگل‌های شمال و احیای آنها، همزمان با بازسازی مناطق سیل‌زده اجرا شود.

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران نیز در این خصوص توییت کرد: ‏‏به عنوان مسئولیتی غیرقابل انکار در برابر مناطق سیل زده و به دستور شهردار تهران پیروز حناچی و تلاش موثر معاون خدمات شهری آقای یزدانی، کاروانهای امدادی شهرداری تهران به استان‌های گلستان و خراسان شمالی اعزام شدند تا در حد توان، گره‌ای از کار هموطنان آسیب دیده باز کنند.

همچنین بتول گندمی، عضو شورای شهر مشهد از ارسال محموله‌های مورد نیاز مردم مناطق سیل زده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال توسط شهرداری این شهر خبر داد و تصریح کرد: ۱۰ نفر از نیروهای پیشرو آتش‌نشانی مشهد همراه با تجهیزات کامل و نیز انواع کنسرو، شیرخشک و پتو با توجه به نیاز مردم سیل‌زده در قالب بار دو تریلر به این مناطق ارسال شده است.

اعضای شورای شهر کرج نیز در نامه‌ای به شهردار این شهر وی را موظف کردند با مسئولان مناطق سیل زده در ارتباط بوده و از ظرفیت معاونت‌های مختلف برای یاری رساندن به مردم آن مناطق استفاده کند.

کد خبر 371124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.