۳۵ درصد مسافران قبل از سفر برای اسکان برنامه‌ریزی نداشتند

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت: طی سه شب گذشته ۴۵۰ نفر از مسافران فاقد مدرک به این دفتر برای احراز هویت و دریافت مجوز اقامت مراجعه کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ محمدحسن اسماعیلی صبح امروز- شنبه سوم فروردین ۹۸- در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان که در محل باغ فدک برگزار شد، اظهارکرد: از همکاری و همدلی تمام دستگاه ها به خصوص شهرداری اصفهان به دلیل میزبانی شایسته از مسافران نوروزی تشکر می‌کنم؛ در نیروی انتظامی موضوعات مختلفی به ویژه حفظ امنیت در شهر مطرح است.

وی افزود: طبق آمار اعلام شده ۳۵ درصد مسافران قبل از سفر برای اسکان خود برنامه‌ریزی نکرده بودند و کارت شناسایی همراه ندارند که در این صورت برای احراز هویت و صدور مجوز برای اقامت آنها با مشکل مواجه شدیم، زیرا باید به اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی مراجعه می‌کردند که خوشبختانه با همت کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان دفتری در خیابان آمادگاه در اختیار ما قرار گرفت که سفر مسافران به اماکن را کوتاه و از سردرگمی مسافران به طور جدی جلوگیری کرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان خاطرنشان کرد: طی سه شب گذشته ۴۵۰ نفر از مسافران فاقد مدرک به این دفتر مراجعه و برای احراز هویت و دریافت مجوز اقامت مراجعه کردند.

اسماعیلی گفت: ایستگاهی در کنار مجموعه باغ فدک برای برقراری نظم و امنیت اخلاقی در اختیار ما قرار گرفت که جا دارد از مجنوعه شهرداری اصفهان که پلیس را در برقراری نظم و امنیت برای آرامش خاطر مسافران همراهی کردند، تشکر کنم.

کد خبر 371040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.