۶۰۰  دستگاه تاکسی مسافران نوروزی را در شهر جابه‌جا می‌کنند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: ۶۰۰ تاکسی در ۱۷ ایستگاه نوروزی شهر اصفهان واقع در نقاط مختلف شهر خدمات جابه‌جایی مسافران را ارائه می‌کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، هادی منوچهری با اشاره به اینکه بر اساس نیازسنجی ۱۷ نقطه برای جابه جایی مسافران درون شهری اصفهان در ایام نوروز از طریق تاکسی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: این ۱۷ نقطه شامل مکان‌های پرتردد شهر مانند ناژوان، میدان نقش جهان، سیتی سنتر و ... بوده است؛ در ۱۷ نقطه معرفی شده ۱۷ ایستگاه از سوی سازمان تاکسیرانی مستقر شده که کار سرویس دهی به مسافران و نظارت بر عملکرد تاکسی ها را انجام می دهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: برای این منظور ۶۰۰ خودرو در ۱۷ ایستگاه شهر اصفهان مستقر شده است که تنها با ارائه رسید کرایه اقدام به جابه جایی مسافر می‌کنند تا در حق مسافران احجاف نشود.

وی با بیان اینکه تعرفه کرایه‌ها به صورت برچسب بر روی تاکسی‌ها نیز نصب شده است، افزود: برای ایام نوروز تاکسی‌هایی را در ایستگاه‌ها مستقر کردیم که دارای وضعیت ظاهری مناسب و ایمنی کافی باشند.

منوچهری تصریح کرد: قبل از ایام نوروز نیز آموزش های لازم به رانندگان برای حفظ ایمنی بیشتر خودرو و مسافر و نحوه برخورد صحیح با گردشگران ارائه شده است.

وی با بیان اینکه نحوه عملکرد تاکسیرانان نیز از سوی کاورپوشان شرکت های نظارتی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، گفت: ما آمادگی لازم برای افزایش تعداد تاکسی ها در شهر را بر اساس نیازسنجی روزانه داریم به طور مثال در روزهای اخیر با افزایش تردد به سیتی سنتر، تعداد تاکسی‌ها در این خط افزایش یافت.

کد خبر 371033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.