ظرفیت‌های گردشگری تیران‌وکرون در نوروزگاه‌ها معرفی می‌شود

تیران-بخشدار مرکزی تیران گفت: ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان در نوروزگاه‌ها و ایستگاه‌های ایمنی و سلامت معرفی می‌شود.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران با اشاره به راه اندازی دو نوروزگاه در روستاهای جاجا و کردعلیا از توابع تیران و کرون و در جاده داران به اصفهان اظهار کرد: ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی این شهرستان در نوروزگاه‌ها و ایستگاه‌های ایمنی و سلامت معرفی می‌شود.

وی افزود: غذا و تولیدات محلی در این مراکز به مردم عرضه می شود و مسافران بعد از توقف در این محل‌ها از فرصت‌های نمایشگاهی بازدید و دقایقی را نیز استراحت می‌کنند که زمینه تامین سلامت آن‌ها برای ادامه مسیر نیز خواهد بود.

بخشدار مرکزی تیران با اشاره به اینکه دایمی شدن این ایستگاه در برنامه مدیریت شهرستان است تصریح کرد: ارائه چنین خدماتی در جاده‌های تیران‌وکرون به دلیل موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های گردشگری منطقه لازم است.

وی ادامه داد: نوروزگاه و ایستگاه‌های ایمنی و سلامت از روز اول فروردین ماه به مسافران و گردشگران خدمات ارائه داده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد و عموم مردم می‌توانند از این خدمات گردشگری و فرهنگی استفاده کنند.

محمدی لزوم کاهش تصادفات را مهم برشمرد و خاطرنشان‌کرد: ارائه خدمات سلامت، راهنمایی مسافران، طرح آموزش فرهنگ ترافیک به کودکان و ایجاد پویش نه به تصادفات در نوروزگاه ها انجام می‌شود.

کد خبر 370953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.