انتصاب معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان

دکتر نوروزی شهردار اصفهان طی احکام جداگانه ای معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان و همچنین مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان را منصوب کرد.  

به گزارش ایمنا به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، شهردار اصفهان در حکمی علیرضا صادقیان را به سمت معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان منصوب کرد. علیرضا صادقیان، دانش آموخته مدیریت از دانشگاه اصفهان و مدرس دانشگاه است. وی پیش از این مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، مدیرکل اداری دانشگاه اصفهان و دستیار اجرایی شهرداری اصفهان بوده و همچنین دارای سوابق مدیریتی در بخش خصوصی است. 
در این حکم آمده است: پیشرفت روز افزون و رشد فزاینده کلان شهر اصفهان، برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان و لزوم استفاده از علوم و فناوری های نوین در عرصه های مختلف برنامه ریزی، اصلی مهم در دستیابی به اهداف و چشم اندازهای مدون شهر است و بی تردید سرمایه های انسانی ارزشمندترین سرمایه ها برای نیل به این اهداف هستند.  
در این راستا با عنایت به سوابق ارزنده و تجربیات جنابعالی در عرصه های مختلف و به موجب این حکم، به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و با رعایت تقوای الهی، همکاری مدیران و همکاران و با بهره گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود و اجرای دقیق قوانین و مقررات در راستای نیل به اهداف شهرداری، شهروندان و منتخبان ارزشمندشان موفق و پیروز باشید.  
پیش از این دکتر بهروز ارباب شیرانی این مسئولیت را بر عهده داشت. 
همچنین شهردار اصفهان طی حکمی، اصغر کشاورز راد را به مسئولیت مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان منصوب کرد. وی در آخرین مسئولیت خود مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان بوده است. 
در حکم شهردار اصفهان آمده است: به منظور تسریع در اجرای پروژه های عمرانی کلان شهر اصفهان و در راستای ارتقای بهره وری و استفاده بهینه از سرمایه های انسانی، بهبود و بهسازی سازمانی، تغییرات بنیادین در فرآیندهای اجرایی و تحقق اهداف مدیریت شهری در حوزه عمران، جنابعالی را به عنوان مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان منصوب می نمایم. انتظار دارد با هماهنگی هر چه بیشتر با مجموعه مدیریت شهری و کلیه سازمان های وابسته به شهرداری و با بسیج امکانات و منابع بالقوه و بالفعل و همراهی و همکاری کارکنان ارزشمند و متخصصان و کارشناسان آن سازمان، در انجام امور محوله پیروز و سربلند باشید.    
پیش از این سعید کورنگ بهشتی مسئولیت سازمان عمران شهرداری اصفهان را بر عهده داشت.

کد خبر 370803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.