صدور مجوز فعالیت برای ۱۰ مرکز بومگردی در گلپایگان

گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: امسال برای ۱۰ مرکز بومگردی در شهرستان مجوز فعالیت صادر شده است. ایجاد مراکز بومگردی به توسعه و اشتغال شهرستان کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حسین یارمحمدیان امروز (سه شنبه) در مراسم اجرای مانور امداد و نجات طرح نوروزی با اشاره به این‌که با شعار " گلپایگان در ایران و ایران در گلپایگان " به پیشواز نوروز سال ۹۸  می‌رویم اظهار کرد: سال ۹۷ به دلیل فشارهای بین‌المللی سال سختی بود، اما به کوری چشم دشمنان انقلاب و اسلام چهل سال از پیروزی انقلاب گذشت.

وی با بیان این‌ که وظیفه مسؤولان خدمات رسانی مطلوب به مردم است و توجه به کرامت انسانی باید در الویت امور مسؤولان قرار گیرد، افزود: هر چه می‌توانیم باید با رفتار و کردار خود مردم را نسبت به انقلاب و نظام خوش بین کنیم.

فرماندار گلپایگان گفت: دستگاه‌های ستاد خدمات سفر شهرستان باید توان و سعی و تلاش خود را در خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی به کار گیرند تا خاطره خوشی از سفر به گلپایگان در ذهن مسافران و گردشگران ماندگار شود.

وی با اشاره به این‌ که با شادی مردم مخالف نیستیم و از شاد بودن مردم استقبال می‌کنیم گفت: نیروی انتظامی با مخلان نظم که قصد دارند با ایجاد رعب و وحشت آرامش مردم را خدشه دار کنند قاطعانه برخورد کند.

یارمحمدیان با بیان این‌که مردم با دیدن پلیس باید احساس آرامش کنند، گفت: از فرماندهی انتظامی گلپایگان که در راستای امنیت مردم تلاش مضاعف دارد قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به این‌که راه رونق و توسعه اقتصادی شهرستان جذب گردشگر است و باید شرایط برای حضور گردشگران در گلپایگان بیش از گذشته تسهیل شود گفت: گلپایگان برای استقبال از گردشگران داخلی و خارجی مهیا شده است.

وی خاطرنشان کرد: همکاری و همدلی مسؤولان شورای تأمین و سایر دستگاه‌ها در شهرستان سبب شد که در سال ۹۷  با یک مورد وضعیت بحرانی و اعتصاب و نارضایتی در مواجه نبودیم و وضعیت گلپایگان بسیار مطلوب است.

فرماندار گلپایگان گفت: امسال برای  ۱۰ مرکز بومگردی در شهرستان مجوز فعالیت صادر شده است. ایجاد مراکز بومگردی به توسعه و اشتغال شهرستان کمک می‌کند.

کد خبر 370794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.