دوربین‎های طرح زوج و فرد خودرو غیرفعال شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: دوربین‌های طرح زوج و فرد خودرو از ساعت ۲۴ -سه‌شنبه ۲۸ اسفندماه ۹۷- تا ساعت ۲۴ روز جمعه- ۱۶ فروردین ۹۸ -غیر فعال است.

علیرضا صلواتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به دلیل انجام سفرهای نوروزی و ارایه تسهیلات ویژه به گردشگران دوربین‌های طرح زوج و فرد سطح شهر از شب گذشته غیرفعال و بعد از ۱۶ فروردین ماه جریمه‌ها با جدیت اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار متروی اصفهان در ایام نوروز فعال است، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از روز یکم تا ۱۶ فروردین ماه ۹۸ مترو از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ شب فعال و با سرفاصله ۲۰ دقیقه به شهروندان خدمت‌رسانی خواهد کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: باتوجه به اینکه عمده تمرکز سفر گردشگران به شهر اصفهان میدان امام حسین(ع)، چهارباغ، میدان امام (ره) و سی و سه پل است، بهترین گزینه پیشنهادی ما به شهروندان و گردشگران استفاده از مترو به عنوان وسیله‌ای پاک و ایمن است.

وی ادامه داد: به منظور ایجاد تسهیلات بیشتر در مجاورت ایستگاه مترو کاوه و ایستگاه دفاع مقدس در صفه محل هایی به عنوان پارکینگ در نظر گرفته شده تا شهروندان خودروی خود را در این پارکینگ‌ها پارک کرده و ادامه سفرشان را با مترو انجام دهند.

صلواتی با بیان اینکه از محل‌های اسکان مسافران در باغ فدک و سپاهان شهر برنامه‌ریزی شده خط اتوبوس در نظر گرفته شود، گفت: در این خط اتوبوس‌ها مسافران را از دو مبدأ اعلام شده به ایستگاه‌های مترو کاوه و صفه انتقال می‌دهند تا بتوانند کل سفر درون شهری خود را با استفاده از اتوبوس و مترو بدون دغدغه و در نهایت آرامش انجام دهند.

کد خبر 370754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.