ساعت کاری بازارهای کوثر افزایش یافت

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به استقبال شهروندان از بازارهای روز کوثر، ساعت فعالیت بازارها تا شب عید از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۲ افزایش یافت.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: بازارهای روز کوثر از سوی شهرداری اصفهان برای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان در نقاط مختلف شهر احداث شده که شهروندان می‌توانند بر اساس نیازهای خود بهترین کالاها را خریداری کنند.

وی تصریح کرد: مهمترین اصل در مجموعه بازارهای کوثر کیفیت بالا و قیمت مناسب است و نوع کالا، کاهش قیمت، کاهش آلودگی هوا، حذف واسطه‌های غیرضروری، کمک در بهبود ترافیک شهری و کاهش سفرهای درون شهری، تثبیت قیمت کالا در مناطق مختلف شهری و ... از مزایای فروشگاه‌های شهرداری اصفهان بوده و همین امر باعث استقبال شهروندان از این بازارها شده است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان ادامه داد: در این ایام ۱۴ بازار به استقبال نوروز می‌رود تا اقلامی که شهروندان در روزهای پایانی سال به آن نیاز دارند را با بهترین کیفیت و قیمت بین شهروندان توزیع کنند.

وی با بیان اینکه در بازارهای روز کوثر تمامی کالاهای مورد نیاز شهروندان وجود دارد، تصریح کرد: از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین سیب و پرتقال طرح تنظیم بازار و به قیمت مصوب در این بازارها عرضه می‌شود.

مجیری تاکید کرد: با توجه به استقبال شهروندان از بازارهای روز کوثر، ساعت فعالیت بازارها تا شب عید از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۲ افزایش و در ایام نوروز نیز فعالیت این بازارها از ساعت ۹ صبح تا ۲۰:۳۰ است، از همین رو  شهروندان می‌توانند برای تامین نیازهای خود به بازارهای روز مراجعه و اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی با بیان اینکه تمام کالاها در بازارهای روز کوثر از نظر کیفیت و قیمت به طور مرتب، نظارت و کنترل می‌شود، گفت: برای اطمینان خاطر شهروندان و جلوگیری از هر گونه مشکل در امر توزیع و بهداشت مرغ، ماهی ،گوشت و هرگونه مواد پروتئینی در تمامی بازارها به صورت اصولی و طبق ضوابط اداره بهداشت و دام پزشکی، توسط دامپزشک و مسئول بهداشت محیط بر کیفیت محصولات نظارت می‌شود.

کد خبر 370709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.