دو شعبه ویژه برای رسیدگی به جرایم چهارشنبه سوری تعیین شد

دادستان اصفهان گفت: به منظور تامین امنیت شهروندان در چهارشنبه آخر سال دو شعبه ویژه برای رسیدگی به جرایم این مراسم در دادگستری اصفهان تشکیل شده است.

به گزارش ایمنا، علی اصفهانی در جلسه کمیته پیشگیری از جرایم و حوادث و ناهنجاری‌های چهارشنبه آخر سال با بیان اینکه تدابیر لازم با محوریت پیشگیری برای تأمین امنیت و حفظ آرامش شهروندان در دستور کار مسئولان ذی ربط استان قرار گرفته است، اظهار کرد: در این ایام برخی از افراد قصد سوء استفاده و ایجاد ناامنی برای مردم را دارند که دستگاه قضایی با همکاری نیروی انتظامی اینگونه افراد را تحت پیگرد قضایی قرار خواهد داد و با اقدامات پیشگیرانه سعی خواهد شد شرایط امن و سالم برای شادی و نشاط شهروندان به خوبی مدیریت و فراهم شود.

وی گفت: دریافت تعهد از افراد سابقه‌دار و انجام بازرسی از اماکن و مراکز فروش غیرمجاز مواد محترقه و تحت نظارت قرار گرفتن نقاط حساس و حادثه خیز شهر و حومه و اجرای طرح‌های ویژه انتظامی نیز برای فردا در دستور کار قرار گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان همچنین از اتخاذ تدابیر لازم برای تأمین امنیت تعطیلات نوروز و حفظ آسایش و احساس امنیت مسافران نوروزی در حاشیه زاینده رود و دیگر اماکن تاریخی و تفریحی و تفرجگاه‌ها و مراکز اسکان مسافران با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها خبر داد.

وی تصریح کرد: دو شعبه ویژه رسیدگی به این جرایم در دادسرای اصفهان تعیین شد.

کد خبر 370704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.