۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
خانه‌هایی شبیه رنگین کمان

دورنمای خانه‌های منطقه KAMPUNG PELANGI، شبیه نوارهای رنگین کمان است و آثار هنری در هر گوشه و کنار آن هویدا است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، قدم زدن در مناطق رنگی جهان، روحیه شهروندان و گردشگران را تعالی می‌بخشد. این مناطق که هر سال گردشگران بسیاری را از نقاط مختلف جهان به سوی خود جذب می‌کند، حس افسردگی و روزمرگی را از بازدیدکنندگان دور می‌کند. با ماه همراه شوید تا شما را با رنگی‌ترین مناطق جهان آشنا کنیم.

منطقه " KAMPUNG PELANGI"، اندونزی

این منطقه که از آن به عنوان روستای رنگین کمان یاد می‌شود، مجموعه‌ای از خانه‌های رنگارنگ را به خود اختصاص داده است و هر سال گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند. همانگونه که در تصویر می‌بینید، دورنمای این خانه‌ها شبیه نوارهای رنگین کمان است و زمانی که گردشگران در فضای روستایی این منطقه گردش می‌کنند، آثار هنری را در هر گوشه و کنار آن مشاهده می‌کنند. جالب است بدانید که پیش از پیدایش خانه‌های رنگی، این روستا افسرده و کهن به نظر می‌رسید، اما امروزه به یکی از پر جاذبه‌ترین مناطق اندونزی تبدیل شده است که گردشگران و افراد زیادی برای گرفتن عکس‌های کم نظیر و منحصر به فرد به آن سفر می‌کنند.

منطقه " BO-KAAP" در کیپ تاون، جنوب آفریقا

در این منطقه می‌توان رنگی‌ترین خانه‌های سیاره زمین را نظاره کرد. منطقه BO-KAAP به دلیل برخورداری از خانه‌های رنگی و موزه تاریخی آن که خانه‌های قرن نوزدهم میلادی را به تصویر می‌کشد، به یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های توریستی کشور کیپ تاون تبدیل شده است. همچنین در این منطقه می‌توان فرهنگ کهن و غنی BO-KAAP، متشکل از کشورهای مالزی، آفریقا، هند و سریلانکا را مشاهده کرد.

منطقه " BURANO"، ونیز ایتالیا

در این جزیره خانه‌های کوچک در رنگ‌های مختلف قابل مشاهده است که عبور یک کانال از میان آن‌ها، نمایی تازه به این بناها می‌بخشد. بسیاری از این خانه‌ها به ماهیگیران تعلق دارد و غذاهای تازه و خوشمزه دریایی در آن‌ها یافت می‌شود. این منطقه از قرن شانزدهم میلادی به دلیل تورهای ماهیگیری خود شهرت دارد و این طور تصور می‌شود که ماهیگیران ، خود رنگ آمیزی خانه‌های BURANO را آغاز کرده‌اند تا زمانی که از خانه خود دور هستند بتوانند از روی رنگ آن، محل اقامت خود را شناسایی کنند.

کد خبر 370639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.