حضورمان تا مرحله فینال شاهکار بود

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو گفت: تیم پتانسیل قهرمانی را دارد و در صورتی که سال آینده هم باشگاه در لیگ برتر بانوان تیمداری کند، برای تقویت تیم بازیکنان جدیدی جذب می‌کنیم.

سپبده جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص دیدار فینال مقابل دانشگاه آزاد، اظهار کرد: در اصفهان با اختلاف زیاد دانشگاه آزاد را شکست دادیم ولی به خاطر مصدومیت سه بازیکن در یک پست، تیم ما در یک منطقه‌ای از زمین کاملا خالی شد؛ در اصفهان با وجود سختی زیاد بقیه بازیکنان جای خالی بازیکنان مصدوم را پر کردند و همچینین در دو بازی آخر ساغر آجیلی، یکی از امتیازآورترین بازیکنانمان را به خاطر سرماخوردگی در اختیار نداشتیم.

وی افزود: در دور برگشت فینال که در تهران برگزار شد بچه‌ها بازی خوبی به نمایش گذاشتند و تنها با دو امتیاز کمتر بازی را واگذار کردیم اما تیم حریف از امتیاز بازیکن خارجی برخوردار بود و در دو بازی آخر نمایش فوق‌العاده‌ای داشت؛ در کل دانشگاه آزاد تیم خوب و باتجربه‌ای بود که آن هم به خاطر وجود مهره‌های سنگین در تیم بود.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو با بیان اینکه امیدوارم برای سال آینده فدراسیون روی میزبانی‌ها تجدیدنظر داشته باشد، تصریح کرد: با وجود اینکه در روز دوم مسابقه، ممنوعیت‌هایی برای حضور آقایان در سالن بود اما تعداد زیادی از تماشاگران آقا در سالن حضور داشتند. تیم دانشگاه آزاد شرایط میزبانی ایده‌آلی نداشت که ما سعی کردیم به خاطر فینال سخت‌گیری نکنیم و بیشترین توجه را به بازی داشته باشیم.

جعفری با تأکید بر اینکه پاداش بازیکنان پس از اتمام مسابقات از سوی باشگاه پرداخت شد، خاطرنشان کرد: حضور مدیران باشگاه نامی‌نو در دو بازی آخر علاوه بر دلگرمی بازیکنان، نشان از اهمیت دادن مسئولان باشگاه به تیم و بازیکنان بود که همین موضوع برای ما بهترین پاداش بود. ما تلاش کردیم جواب زحمات باشگاه را با رفتن روی سکو بدهیم و خوشحال هستیم که نایب قهرمان این دوره از رقابت‌ها شدیم.

وی با اشاره به اینکه باشگاه نامی‌نو امسال نخستین حضورش در لیگ برتر بسکتبال بانوان بود، تصریح کرد: بعد از چند سال یک جام برای بسکتبال اصفهان در لیگ برتر به دست آمد که بسیار با ارزش است؛ تیم ما به غیر از دو بازیکنی که غیربومی هستند، یک تیم کاملا بومی بود که برای نخستین‌بار فینال سوپرلیگ را تجربه می‌کردند؛ می‌توانم بگویم حضور بازیکنانم تا مرحله فینال هم شاهکار بود.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو اضافه کرد: فینال اصلی برای ما بازی با هیرو بود، چراکه هیرو مدعی اصلی قهرمانی بود؛ در بازی پلی‌آف هم توانستیم قهرمان سال گذشته را شکست دهیم که نشان‌دهنده توانمندی بازیکنانم بود.

جعفری در رابطه با حضور سال آینده نامی‌نو در لیگ برتر، اظهار کرد: تیمداری باشگاه نامی‌نو برای سال آینده به وضعیت اقتصادی بستگی دارد اما مسئولان باشگاه دید مثبتی به این موضوع دارند. امیدوارم نامی‌نو سال آینده هم در بسکتبال بانوان تیمداری کند چراکه بانوان برای مطرح شدن نیاز به حمایت دارند.

وی با بیان اینکه با باشگاه نامی‌نو قراردادی دوساله دارم، گفت: با صلاحدید مدیران باشگاه می‌مانم و تابع باشگاه هستم و در صورتی که بمانم برای سال آینده بازیکن جذب می‌کنیم و باید برخی از پست‌ها را تقویت کنیم زیرا تیم پتانسیل قهرمانی دارد.

کد خبر 370614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.