شنای اصفهان باید به جایگاه واقعی خود برسد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: مدیریت شنای استان اصفهان باید قوی عمل کند و آموزش و پرورش و باشگاه‌ها با هیئت همکاری کنند تا شنای اصفهان به جایگاه واقعی خود برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سلطان‌حسینی در مجمع انتخاباتی هیئت شنای استان اصفهان که ظهر امروز -یکشنبه ۲۶ اسفندماه- در محل سرای ورزشکاران برگزار شد اظهار کرد: هر فردی که امروز به عنوان رییس هیئت شنای استان انتخاب می‌شود باید هیئت را به جایگاه واقعی خود برساند.

وی با بیان اینکه هیئت شنای استان اصفهان می‌تواند یکی از قطب‌های کشور باشد ادامه داد: حضور شناگر از شهرستان‌های دور از مرکز استان در المپیک جوانان نشان‌دهنده این است که زیرساخت‌های مناسبی در استان اصفهان وجود دارد ضمن اینکه کمتر شهرستانی در استان است که استخر نداشته باشد.

سلطان‌حسینی با اشاره به فعالیت رشته‌های مختلف ورزشی در سطوح مختلف افزود: اعزام تیم شنا به تورنمنت‌های مختلف هیچ تفاوتی با دیگر تیم‌ها ندارد و باید به اندازه دیگر کشورها در شنا فعالیت کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه از استخرها درآمدهای بالا و خاصی به دست می‌آید تصریح کرد: کسب این درآمدها کمکی به توسعه ورزش نکرده بلکه برخی اتفاقات موجب جلوگیری از رشد شنا شده است. شنا مانند ووشو و اسکیت همان هزینه‌های معمول را دارد اما درآمدهای هیئت شنا بیشتر از آن هیئت‌ها بوده است. بهترین سانس‌های استخر انقلاب در اختیار هیئت شنا بوده است و در مجموع هیئت از سانس‌هایی که از استخرها در اختیار داشته چند صد میلیون تومان درآمدزایی کرده و نمی‌دانیم در گذشته این درآمد، هزینه توسعه شنا شده است یا خیر و خروجی مناسبی هم نداشته است.

وی گفت: کاندید منتخب مجمع در اعزام تیم‌های استان طبق گذشته عمل می‌کند و مشکلی در پرداخت هزینه اعزام‌ها وجود ندارد. سانس‌های مورد نیاز هیئت را تأمین می‌کنیم و در مقابل هم همه ورزشکاران و جامعه شنای استان باید شخص منتخب را برای رسیدن به سطوح بالا راهنمایی و مدیریت کنند.

سلطان‌حسینی با اشاره به اینکه مدیریت شنای استان اصفهان باید قوی عمل کند ادامه داد: برای پیشرفت این رشته باید دوره‌های استعدادیابی برگزار شود و آموزش و پرورش و باشگاه‌ها نیز با هیئت همکاری کنند تا شنای اصفهان به جایگاه واقعی خود برسد.  

کد خبر 370580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.