پیروزی سرخابی‌ها برابر حریفان شمالی و سقوط سپاهان به رده چهارم

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با پیروزی دو تیم استقلال و پرسپولیس برابر حریفان شمالی‌شان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، امروز دو دیدار برگزار شد.

ابتدا در رشت سپیدرود قعر نشین میزبان تیم پرسپولیس بود. در این دیدار پرسپولیس در نیمه نخست موفق شد سه بار دروازه سپیدرود را توسط علی علیپور در دقیقه ۱۰، احمد نوراللهی در دقیقه ۳۱ و سیامک نعمتی در دقیقه ۴۰ باز کند اما در نیمه دوم پرسپولیس بازی خوبی ارائه نداد و بعد از اینکه یک گل در دقیقه ۶۷ توسط مهرداد بایرامی دریافت کرد یک دقیقه بعد هم به حریف پنالتی داد اما ضربه پنالتی محمد غلامی را رادوشویچ مهار کرد تا بازی در نهایت با نتیجه سه بر یک به پایان برسد.

در دیگر دیدار امروز استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان دیگر تیم شمالی یعنی نساجی مازندران بود. این دیدار در نهایت با پنالتی بحث برانگیزی که در دقیقه ۴۲ مرتضی تبریزی تبدیل به گل کرد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

در جدول رده بندی لیگ برتر در پایان بازی‌های امروز پرسپولیس با ۴۵ امتیاز صدرنشین است و استقلال نیز با سه امتیاز بازی امروز ۴۳ امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد.

سپاهان که در بین چهار تیم بالای جدول در این هفته تنها تیمی بود که دو امتیاز را کسب نکرد با ۴۲ امتیاز و البته یک بازی کمتر به رده چهارم جدول سقوط کرد. بازی معوقه سپاهان روز ششم فروردین سال آینده برابر ذوب آهن خواهد بود و در صورتی که سپاهان آن بازی را به سود خود به پایان برساند می‌تواند با سه پله صعود صدرنشین شود.

کد خبر 370541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.