از آغاز ساخت بیمارستان ۹۶ تخت خوابی در برخوار تا پیگیری عبور قطار سریع السیر

برخوار – نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق آرزوی دیرینه مردم و آغاز ساخت درمانگاه تامین اجتماعی را می توان یکی از بزرگترین اقدامات سال ۹۷ نام برد.

حسینعلی حاجی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار اظهار کرد: در سال ۹۷ پیگیری های و تلاش های زیادی برای خدمت رسانی و رفع محرومیت از شهرستان برخوار انجام شده که بسیاری از آن نتیجه داده و رضایت و خرسندی مردم را فراهم کرده است.

وی با اشاره به مهمترین طرح‌هایی پیگیری شده در سال ۹۷ افزود: آغاز ساخت بیمارستان ۹۶ تخت خوابی و تحویل پروژه به پیمانکار، اختصاص اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در دو مرحله برای تکمیل شبکه فاضلاب در شهرها و آسفالت جاده‌های بین شهری در شهرستان برخوار از مهم‌ترین طرح‌ها است.

نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال ۹۷ پیگیری و فعالیت های دیگری برای خدمت به مردم انجام شده که پیشرفت خوبی را به همراه داشت، اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

وی با اشاره به پیگیری عبور قطار سریع السیر از برخوار طبق خواسته به حق مردم و عبور مترو در شهرستان برخوار را از مهمترین پیگیری ها سال ۹۷ عنوان کرد که که متاسفانه هنوز محقق نشده، تصریح کرد: در سال ۹۸ با تمام توان برای نتیجه بخشی آن فعالیت می کنیم.

حسینعلی حاجی در خصوص اولویت‌ها و برنامه‌های سال ۹۸ گفت: بیش از ۲۰ محور در بخش‌های مختلف در دستور کار سال ۹۸ آماده شده که برای تحقق آن‌ها تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.

وی اظهار کرد: با توجه به وجود تعداد زیادی مدارس فرسودگی و تخریبی در شهرستان برخوار، مدرسه سازی از اولویت های مهم در سال ۹۸ است.

نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تامین و تقویت شبکه آبرسانی برای آب شرب مردم بخصوص در تابستان و قطعی و افت فشار زیادی که در برخی از شهرها شاهد آن بودیم دیگر اولویت سال ۹۸ خواهد بود.

وی پیگیری برای اتصال جاده پیامبر اعظم به کنار گذر شرق، جاده سین به دولت آباد، تکمیل روکش آسفالت جاده‌های بین شهری، تکمیل شبکه فاضلاب برای شهرهای که کامل نشده، پیگیری خسارت کشاورزان و احقاق حق مردم در خصوص زمین‌های که منابع طبیعی گرفته است را مهمترین برنامه‌ها در سال ۹۸ عنوان کرد.

حسینعلی حاجی گفت: مسئولان و مردم در سال ۹۸ باید با هوشیاری و بصیرت در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

وی مردم را ولی نعمت مسئولان و مایه افتخار کشور و نظام دانست و اظهار کرد: خدمت رسانی به مردم نعمتی است که اگر در آن کوتاهی شود باید در درگاه خدا پاسخگو باشیم و با توجه به شرایط امروز باید این خدمت رسانی به صورت جهادی و انقلابی باشد.

کد خبر 370466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.