وداع با ٩٧ را خاطره‌ساز کنید

صدوپنجاه و نهمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "وداع با ٩٧ را خاطره ساز کنید" عنوان اصلی این رسانه است که اشاره به دیدار فردا تیم‌های سپاهان و فولاد خوزستان دارد دیداری که در صورت پیروزی سپاهان راه قهرمانی این تیم هموارتر خواهد شد. تقابل امیر قلعه‌نویی با افشین قطبی در نوع خودش جالب خواهد بود در طول سالهای حضور قطبی در ایران قلعه نویی با تیم های مختلف هنوز موفق به شکست افشین قطبی نشده است و اکنون سرمربی زردهای اصفهانی امیدوار است تا بتواند با شکست فولاد پس از سالها به این مهم دست یابد.

"ذوب آهن' آبرودار فوتبال ایران در لیگ قهرمانان" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است و اشاره دارد به روزهایی که تیم‌های پرسپولیس و استقلال نتوانستند در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کنند تنها نماینده اصفهانی این لیگ یعنی ذوب آهن با شکست النصر، تیم دوم عربستان آبرودار فوتبال ایران شد. ذوبی ها در لیگ برتر نیز با شکست پدیده یکی از مدعیان قهرمانی نشان داد که ازلحاظ انسجام و هویت تیمی به روزهای اوج خود در حال برگشت می باشد.
 
البته که این فضا (کامبک و بازگشت قهرمانانه به بازی) برای منصوریان و شاگردانش تکراری نیست. آن‌ها در بازی با الغرافه که حکم صعود به مرحله گروهی را برای ذوب آهن داشت با  یک بازگشت جانانه بازی باخته برابر نماینده قطر را با برد پشت سر گذاشتند و شب شیرینی را برای مردم اصفهان و ایران رقم زدند.

حالا ذوب آهن پس از این برد شیرین بر نماینده عربستان هم امتیاز با تیم الزورا عراق و به علت تفاضل گل کمتر در رده  دوم قرار دارد و آخرین بازی مرحله رفت خود را در اصفهان برابر الوصل امارات پشت سر می گذارد و بسیار امیدوار است با کسب برد در این بازی شانس خود برای صعود از مرحله گروهی را افزایش دهد.

" به دنبال یک جایگاه در خور شان هستیم" دیگر عنوان صفحه اصلی صد و پنجاه و نهمین روزنامه اینترنتی" فوتبال اصفهان" است که به نقل از محمدرضا عباسی، هافبک تیم ذوب آهن مطرح شده است که وی نتایج ضعیف امسال ذوب آهن در لیگ را بنا به دلایل مختلفی می‌داند و ابراز امیدواری می‌کند که با توجه به نتایج خوب هفته گذشته این تیم، شرایط بهتری برای کسب عنوانی در شان ذوب آهن ایجاد شده است.

 "سپاهان _ فولاد را در فرهنگسرای اسوه تماشا کنید" تیر پایانی این رسانه است که خبر پخش سی‌امین ویژه برنامه "فوتبال به وقت اصفهان" با محوریت پخش دیدار تیم‌های سپاهان و فولاد از ساعت ١٤/٣٠ روز جمعه در فرهنگسرای اسوه را می دهد.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 370388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.