برهم‌زنندگان امنیت در چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات در بازداشت می‌مانند

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: هماهنگی مناسبی برای همکاری با دادستان اصفهان صورت گرفته است تا افرادی که در چهارشنبه پایان سال با رفتارهای نامناسب امنیت مردم را به خطر می‌اندازند تا پایان تعطیلات در بازداشت باشند و وسیله نقلیه آنها نیز تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف شود.

ردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی معصوم بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر مراقبت بیشتر خانواده‌ها نسبت به فرزندان اظهار کرد: باید مراقب رفتار فرزندان‌مان در مراسم چهارشنبه آخر سال باشیم؛ لازم است خانواده‌ها خطرات ناشی از استفاده از مواد محترقه و منفجره را به کودکان گوشزد کنند چرا که در سال‌های گذشته تعدادی از کودکان و نوجوانان به علت بی توجهی خانواده‌ها دچار حوادث مختلفی شده‌اند.

وی افزود: قطع عضو و نابینایی از بدترین اتفاقاتی است که می‌تواند برای مردم در این مراسم رخ دهد، در ماه جاری نیز حوادث مختلفی در خصوص تهیه و ساخت مواد منفجره و استفاده از آنها رخ داده است که همین امر موجب می‌شود، خانواده هوشیاری بیشتری را در این زمینه لحاظ کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: اجرای طرح کشف مواد محترقه و منفجره از یک ماه پیش در استان اصفهان آغاز شده و تاکنون مقدار زیادی از این مواد کشف شده و می‌توان گفت تنها در یک عملیات بیش از 50 هزار نوع مواد محترقه توسط ماموران نیروی انتظامی کشف و شناسایی شده و مواد منفجره و محترقه دغدغه آفرین و آسیب‌رسان است.

سردار معصوم بیگی ادامه داد: هماهنگی مناسبی برای همکاری با دادستان اصفهان صورت گرفته تا افرادی که در چهارشنبه پایان سال با فعالیت‌هایشان امنیت مردم را به خطر می‌اندازند تا پایان تعطیلات در بازداشت باشند و وسیله نقلیه‌شان نیز تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف شود. تحت هیچ شرایطی نباید اخلالی در امنیت و آرامش ایجاد شود.

کد خبر 370387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.