نوروزی: راه حل همه مشکلات خدمت به مردم است

شهردار اصفهان گفت: خدمت به مردم اصلی‌ترین وظیفه مسئولان و راه حل همه مشکلات است؛ با همراهی و دعای خانواده شهدا کسانی که به مردم خدمت می‌کنند، می‌توانند گام‌های بهتر و استوارتری بردارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی بعد ازظهر امروز - چهارشنبه ۲۲ اسفند ماه - در در ویژه برنامه آسمانی‌ها در دومین فصل از شناسنامه شهر در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان اظهار کرد: ابتکار شهرداری اصفهان در برگزاری این مراسم این است که در کنار شهیدان برای شهیدان مراسم بزرگداشت برگزار کند.

وی با بیان اینکه حضور مادران و پدران شهدا در این مراسم مایه خوشایندی است، افزود:  شناسنامه شهر قرار است هر فصل با حضور مردم در کنار شهدا برگزار شود، این بار این مراسم با اسفند ماه همزمان شده، اسفند ماه پربرکتی است؛ در این ماه شهید خرازی و شهید همت، شهید باکری، شهید جعفرزاده و شهید عباس کریمی به شهادت رسیده‌اند و گلستان شهدای اصفهان خاطرات بسیاری از این ماه دارد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه امروز باید مثل شهدا در دفاع مقدس عمل کنیم، اظهار امیداوری کرد: روح انقلابی و اسلامی در همه رفتارهای ما باشد تا بتوانیم به پشتوانه خانواده شهدا، راه شهدا را ادامه دهیم.

نوروزی ادامه داد: نباید لحظه‌ای درباره خدمت به مردم غفلت کرد تا شناسنامه شهر بتواند تداوم پیدا کند و هر بار استقبال بیشتری از این برنامه صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه گرامی داشت مقام شهدا امری ضروری است،  اضافه کرد: مردم اصفهان همواره شهید پرور بوده و مقام شهدا را گرامی داشتهاند؛ تشییع با شکوه شهدای حادثه تروریستی زاهدان در سراسر استان و همچنین تشییع خلبانان حادثه سقوط بالگرد نظامی اصفهان طی چند روز اخیر مصداقی بر این مدعاست.

شهردار اصفهان ادامه داد: خدمت به مردم اصلی‌ترین وظیفه مسئولان و راه حل همه مشکلات است؛ با همراهی و دعای خانواده شهدا کسانی که به مردم خدمت می‌کنند، می‌توانند گام‌های بهتر و استوارتری بردارند.

کد خبر 370321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.