روان‌سازی ترافیک حاشیه زاینده‌رود در نوروز

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در حریم رودخانه به خودروها اجازه توقف نخواهیم داد، بنابراین اگرچه ممکن است در این مدت کندی عبور و مرور خودروها را شاهد باشیم اما ترافیک روانی در این مسیر حاکم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ رضا رضایی، ظهر امروز(چهارشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم با معاونت حمل‌ونقل شهرداری اصفهان در خصوص ناوگان اتوبوسرانی انجام شده و با تصویب شورای شهر اصفهان مترو نیز در ایام نوروز فعال خواهد بود.

وی افزود: در دو ورودی شهر پارکینگ‌هایی ایجاد شده تا مسافران امکان توقف در آن را داشته و از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهر تردد کنند که اگر چنین اقداماتی صورت نگیرد کنترل ترافیک در شهر مشکل خواهد بود و مجبور می‌شویم محدودیت‌های ترافیکی را اعمال کنیم..

رییس پلیس راهور استان اصفهان در توصیح اقدامات پلیس برای روانسازی معابر حاشیه‌ای زاینده‌رود، تصریح کرد: با حضور نیروهای کمکی از مرکز کشور در ایام نوروز، کنترل خودروها در حاشیه زاینده‌رود آسان‌تر شده و این نیروها در حریم رودخانه اجازه توقف نخواهند داد بنابراین اگرچه ممکن است در این مدت کندی عبور و مرور خودروها را شاهد باشیم اما ترافیک روانی در این مسیر حاکم می‌شود.

وی ادامه داد: شهروندان اصفهانی سعی کنند در ایام نوروز کمتر در حاشیه رودخانه حضور پیدا کنند تا این فرصت برای مهمانان نوروزی بهتر فراهم شود.

رضایی با بیان اینکه نزدیک به ۲۰۰ هزار خودروی فرسوده در اصفهان وجود دارد که بین ۱۰ تا ۱۵ درصد کل خودروهای تردد کننده در استان را شامل می‌شود، ادامه داد: خودروهای فرسوده در قبال ورود خودروهای وارداتی از رده خارج می‌شوند به همین دلیل چون امسال چنین خودروهایی وارد نشده، از رده خارج کردن خودروهای فرسوده به شدت کاهش یافته است.

کد خبر 370302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.