۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
پایانی بر ماه عسل

پنجمین جشنواره «جام جم» در حالی برگزیدگان پرشمار خود را در آیین اختتامیه معرفی کرد که احسان علیخانی حین دریافت جایزه خود خبر از پایان تولید و پخش برنامه «ماه عسل» داد.

به گزارش ایمنا، ندیس و لوح جشنواره در بخش بهترین اجرا به احسان علیخانی برای ماه عسل، محمدجعفر خسروی برای زنده باد زندگی، محمد دلاوری برای پایش و رضا رشیدپور برای حالا خورشید تعلق گرفت. همچنین تندیس بهترین مجری منتخب مرد باز هم به رشیدپور رسید.

رشیدپور نیز در سخنانی اظهار کرد: من هیچ کاره‌ام از ۷۰ نفر از همکارانم سپاسگزارم. ما در این هیاهوهای خبر از سانحه هواپیمایی که یک ماه اخیر سقوط کرد و سرنشینان آن برای تهیه گوشت رفته بودند غفلت کردیم و من این تندیس را به آنها تقدیم می‌کنم.

محمد دلاوری نیز در سخنانی گفت: یکی از ملزومات مدل برنامه‌های ما تهدید است. چندی پیش یکی به تهیه کننده ما زنگ زد و گفت اگر من به کارم ادامه دهم حسرت آنتن زنده را بر دلم خواهد گذاشت و من اینجا می‌خواهم این تندیس را به او تقدیم کنم.

احسان علیخانی نیز در سخنانی ادامه داد: در فکر این بودم که بیایم اینجا و چند گله گی بیان کنم. من شاید ۱۸ ساله بودم که وارد صداوسیما شدم و در شبکه یک وارد کار شدم. من تجربه اجرای این جشنواره را در دور دوم یا سوم دارم و برای اینکه بگویم اوضاع اقتصادی سازمان چقدر خراب است باید بگویم قسط اخر اجرای آن جشنواره را دریافت نکردیم.

علیخانی در بخش دیگر حرف‌هایش گفت: من با مسئولان سازمان صحبت کردیم و فکر می‌کنم اکنون زمانی برای پایان ماه عسل و شروع عصر جدید است. از بودن در کنار داوران برنامه عصر جدید خوشحال هستم.

علیخانی همچنین خاطرنشان کرد: دیروز مصاحبه تکان دهنده‌ای از رضا رویگری دیدم که لنگ اجاره خانه هستند. من هم می‌خواهم مدیران را به ملاقاتی با او دعوت کنم و هم می‌خواهم به عنوان یک فرد کوچک هدیه‌ام را به او تقدیم کنم.

کد خبر 370293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.