دیدار با ژاپن بازی مرگ و زندگی است

ملی‌پوش اصفهانی تیم فوتبال ساحلی گفت: اگر مقابل ژاپن پیروز شویم به جمع چهار تیم راه پیدا می‌کنیم و سهمیه جام جهانی را به دست می‌آوریم؛ مهم‌ترین هدف ما کسب سهمیه جام جهانی است.

مهدی شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه سطح تیم‌ها و بازیکنان حاضر در مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا نسبت به گذشته بالاتر رفته، اظهار کرد: تیم‌هایی که جلوی ایران قرار می‌گیرند با دوندگی و انگیزه خاصی بازی می‌کنند. در بازی اول مقابل عراق پیروز شدیم که در آن بازی تنها ۸ دقیقه در زمین بودم چون از ناحیه ساعد دست دچار مصدومیت هستم با نظرسرمربی تیم دقایق کمتری را در ترکیب تیم هستم.

وی در رابطه با شکست چهار بر سه ایران از عمان، افزود: بازی با عمان دشوار شده بود، هر چه حمله کردیم و به سمت چهارچوب دروازه ضربه زدیم، به دیرک دروازه اصابت می‌کرد اما در مقابل ضربه‌های عمان به گل تبدیل می‌شد؛ ملی‌پوشان تا حدودی غرور کاذب داشتند اما همه به فکر این بودند که به‌عنوان تیم نخست از گروهمان صعود کنند ولی متأسفانه شکست خوردیم.

ملی‌پوش اصفهانی فوتبال ساحلی با اشاره به اینکه بازی حساس و سرنوشت‌سازی مقابل ژاپن دارند، تصریح کرد: دیدار با ژاپن بازی مرگ و زندگی است؛ اگر پیروز شویم به جمع چهار تیم راه پیدا می‌کنیم و سهمیه جام جهانی را به دست می‌آوریم اما اگر بازی را واگذار کنیم، این تورنمنت و جام جهانی را از دست می‌دهیم.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: امیرحسین اکبری، به خاطر دو کارته بودن نمی‌تواند مقابل ژاپن بازی کند و به ‌احتمال زیاد در خط دفاعی به جای او بازی می‌کنم؛ مهم‌ترین هدف تیم ملی و بازیکنان، کسب سهمیه جام جهانی است.

کد خبر 370279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.