جونو دلم میره برات

صد و پنجاه و هفتمین شماره رسانه الکترونیک " فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، " جونو دلم میره برات" عنوان اصلی این رسانه است که به پیروزی دلچسب سبزپوشان ایران بر النصر عربستان اشاره کرده است. فوتبال اصفهان در روتیتر خود در رابطه با این خبر آورده است: ذوب آهن، النصر را به فنا داد!

" شمارش معکوس تا ششمین قهرمانی سپاهان" دیگر عنوان مهم این رسانه است که در مورد شانس‌های قهرمانی مدعیان امسال پرونده‌ای را شکل داده و اذعان داشته سپاهان اصفهان این فصل در مقایسه با سایر بالانشینان شانس خوبی برای قهرمانی دارد و زردها نباید این فرصت را از دست بدهند.

" داور دیدار سپاهان- تراکتور همچنان محروم از قضاوت" آخرین عنوان صفحه نخست صد و پنجاه و هفتمین روزنامه اینترنتی فوتبال اصفهان است. در بخشی از خبر مربوط به این تیتر آمده است:

با اعلام اسامی داوران هفته بیست و دوم مشخص شد اشکان خورشیدی این هفته هم قضاوت نخواهد داشت.

 خورشیدی، داور لیگ برتر که در هفته بیستم رقابت‌ها قضاوت دیدار حساس تراکتورسازی و سپاهان را بر عهده داشت، عملکردش به شدت مورد اعتراض طلایی‌پوشان بود و عقیده داشتند وی اشتباهات تاثیرگذاری در جریان بازی داشته است.

در کارشناسی انجام شده توسط برنامه نود هم مشخص شد خورشیدی قضاوت قابل قبولی نداشته و اشتباهاتش در نتیجه بازی تأثیرگذار بوده است، هر چند که عده‌ای عقیده داشتند نوید مظفری به عنوان کارشناس برنامه نود نظرات درستی در مورد تصمیمات خورشیدی نداشته و حتی اصالت اصفهانی او را دلیل کارشناسی به سود سپاهان عنوان کردند.

با این وجود به نظر می‌رسد کمیته داوران هم در بررسی‌هایش به اشتباهات خورشیدی پی برده و او را محروم کرده است چرا که او از داوران پرکار لیگ برتر است و اینکه دو هفته پیاپی قضاوتی برای او در نظر گرفته نشود جالب توجه است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 370108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.