خدمات آکادمی ورزشی لوافان برای ملی‌پوشان رایگان است

رییس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: ورزشکاران ملی‌پوش می‌توانند به‌صورت رایگان از خدمات آکادمی علوم ورزشی لوافان استفاده کنند.

احمد باقری‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه آکادمی علوم ورزشی لوافان اهداف زیادی برای جامعه ورزش دارد اظهار کرد: توسعه علمی ورزش استان، افزایش بنیه علمی مربیان و ورزشکاران، استعدادیابی ورزشی و ورزش‌درمانی برای گروه‌های خاص مثل مادران باردار، بیماران دیابتی، بیماران ام. اس، سالمندان و کودکان از جمله اهداف این مجموعه ورزشی است.

وی با اشاره به اینکه درنظر داریم آکادمی علوم ورزشی لوافان به مرکزی علمی برای همه متخصصین و کارشناسان علم ورزش تبدیل شود ادامه داد: خدمت‌رسانی در این مجموعه ورزشی شامل سه بخش ارزیابی بالینی، تست ورزشی و آموزش می‌شود تا بتواند به جامعه ورزش اصفهان و کشور کمک کند. این مکان محل مناسبی برای معاینات پزشکی پیش‌فصل باشگاه‌ها و بازیکنان است.

باقری‌مقدم با اشاره به کم‌نظیر بودن آکادمی علوم ورزشی لوافان در کشور گفت: این آکادمی در ایران همتایی ندارد و امیدوارم با همکاری باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی این مرکز رونق بگیرد ضمن اینکه ورزشکاران ملی‌پوش می‌توانند به‌صورت رایگان از خدمات این مجموعه شامل تست‌های مختلف ورزشی استفاده کنند.

کد خبر 370106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.