۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
ننه سرما سین آخر را می‌بیند

ننه سرما در انتظار عمو نوروز خوابش می‌برد و... حتماً پیش خود می گویید این داستان تکراری است و حتماً در انتها مثل همیشه ننه سرما و عمو نوروز همدیگر را نمی‌بینند!

به گزارش خبرنگار ایمنا، نمایش «ننه سرما و سین آخر» به کارگردانی و طراحی عاطفه نقوی این بار قصه قدیمی عمو نوروز و ننه سرما را تغییر داده و با تلفیق آن با داستان کهن کدو قل قله زن سعی کرده خوانش تازه‌ای از این روایت، برای مخاطبان خود ارائه کند.

عاطفه نقوی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بیان تازه و نو آوری در قصه گویی همیشه می‌تواند مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند حتی اگر آن داستان یا قصه را چندین بار شنیده باشید باز هم دوست دارید آن را گوش کنید.

کارگردان نمایش «ننه سرما و سین آخر» ادامه داد: هنر نمایش به قصه گویی جذابیت‌های بصری فراوانی را اضافه می‌کند که علاوه بر اشتیاق شنیدن، وجه تصویری آن نیز بیننده را به وجد می‌آورد که توانسته آن داستان را با همه ظرافت‌ها و زیبایی روی صحنه تماشا کند.

وی با بیان اینکه این نمایش به مسائل تربیتی توجه می‌کند، گفت: این روزها نمایش کودک در اصفهان خلاصه شده در پخش موسیقی‌های بی محتوا، حرکات نامناسب روی صحنه و استفاده از هر موقعیت و کلامی برای خنداندن کودکان و در نمایش ننه سرما با توجه به اینکه دغدغه من فراتر از خنداندن کودکان و شاد کردن لحظه‌ای آنها بود، تلاش کردیم از نظر کیفی این نمایش را ارتقا دهیم.

به گزارش ایمنا، نمایش «ننه سرما و سین آخر» تا بیست و سوم اسفندماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شاهین شهر، صبح‌ها میزبان مهدها، مدارس و علاقه مندان به هنر نمایش کودک است. علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۳۶۸۲۹۱۶۸ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 370100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.