آغاز بارش باران در مناطق جنوبی/ هوا سه درجه گرم‌تر می‌شود

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً ناپایدار بر روی آسمان استان است که احتمال بارش پراکنده باران برای مناطق جنوبی پیش بینی می‌شود.

رضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر استقرار جوی نسبتاً ناپایدار بر روی آسمان استان است که بر این اساس در اکثر نقاط، آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی  افزود: موج نسبتاً ناپایداری که از آسمان استان عبور می‌کند برای مناطق جنوبی به ویژه سمیرم و شهرضا افزایش ابر و بارش پراکنده باران را به همراه خواهد داشت.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به افزایش یک تا سه درجه‌ای میانگین دمای هوای استان اصفهان طی ۲۴  ساعت آینده گفت: دمای هوای شهر اصفهان در این بازه زمانی در گرم‌ترین ساعات به ۱۵ درجه‌سانتی گراد بالای صفر و در سردترین ساعات به یک درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: همچنین طی ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای هوای ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 370085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.