ذوب آهن و خاطرات خوش از حریفان عربستانی/برتری مطلق برابر النصر

تیم فوتبال ذوب آهن در حالی به مصاف النصر عربستان می‌رود که در همه جدال‌های قبلی‌اش برابر این تیم پیروز بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم گروه A لیگ قهرمانان آسیا، فردا تیم ذوب آهن ایران به مصاف النصر عربستان می‌رود.

ذوب آهن در حالی برابر النصر قرار می‌گیرد که در لیگ داخلی شرایط خوبی ندارد، اما برد هفته گذشته این تیم برابر پدیده مدعی حداقل از لحاظ روحی شاگردان منصوریان را در وضعیت مطلوبی قرار داده است. سبزپوشان اصفهانی هرچند از لحاظ مهره و امکانات در سطح النصر نیستند، اما امیدوارند برای دومین بازی متوالی بر خلاف پیش بینی‌ها عمل کنند و یک نتیجه مطلوب از جدال با سعودی‌ها کسب کنند.

اما ذوب آهن در طول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ادوار مختلف تاکنون ۱۱ بار برابر تیم‌هایی از عربستان قرار گرفته است که آمار شش برد، دو تساوی و سه شکست برابر آنها برجای گذاشته است. حریفان ذوب آهن در این ۱۱ دیدار پنج تیم برتر تاریخ عربستان یعنی الاتحاد، الهلال، الشباب، النصر و الاهلی بوده‌اند.

در این بین ذوب آهن بیشترین تقابل را با النصر داشته است و جالب اینکه در هر سه دیدار نیز ذوب آهن پیروز بوده است. سبزپوشان اصفهانی در این ۳ دیدار ۱۰ گل به ثمر رسانده‌اند و تنها یک گل دریافت کرده‌اند تا به یک برتری مطلق برابر النصر عربستان رقم زده باشند.

کد خبر 370038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.