۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
هم زیستی با امید

یکی از مجموعه‌های هنرمند مینیاتور اصفهان رضا بدرسماء اثری دارد که در آن یک نهال کاشته می‌شود این اثر با نام "امید" با روز درختکاری پیوند عجیبی خورد و مجموعه ای که پیرامون هم زیستی و مسالمت به تصویر کشیده شد به زیبایی رشد و امید را توسط یک نهال نیز نشان می‌دهد.

رضا بدرسماء در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص این اثر  گفت: مجموعه کار شده با هدف همبستگی و خانواده کار شد که یکی از آنها اثر امید است که پدربزرگ در حال کاشتن نهال و اعضای خانواده در حال تماشا هستند و این اثر برای کودکان می‌تواند یک آموزش باشد که کوچک‌ترها در این راستا با ضرب المثل "دیگران کاشتند و ما خوردیم ما بکاریم تا دیگران بخورند " آشنا گردند.

وی با بیان اینکه از دیگر اهداف این اثر ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست است ادامه داد: بالاخره هر انسانی نتیجه اعمالش را خواهد دید. باغ بسیار زیبا و بهشت موعود که بر اساس آن انسان فعالیت می‌کند تا به کمال برسد نشان از داشتن امید است.

این هنرمند در توضیح این اثر می‌گوید: مادری که در نقاشی کنار پدربزرگ ایستاده امید دارد که فرزندانش را به کمال برساند تا برای اجتماعشان مفید باشند.

بدرسماء خاطرنشان می‌کند: مجموعه آثار کار شده بیشتر پیرامون هم زیستی و مسالمت و خوب بودن با یکدیگر است و کاملاً اتفاقی اثر امید با روز درختکاری سنخیت داشت.

وی درباره اثر جدید خود می افزاید: اثر جدیدم از حدیث " المهدی طاووس اهل الجنه " الهام گرفته شده و در حال کامل شدن است و روز ۱۵ شعبان رونمایی می‌شود.

کد خبر 369988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.