یک سوم جمعیت روستایی اصفهان تحت پوشش کمیته امداد است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جمعیت روستایی تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) بیانگر آن است که مسئولان نتوانسته‌اند برنامه‌ریزی مناسبی برای اشتغال روستایی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی‌نیا در هفتادمین نشست علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که با حضور مدیران کمیته امداد استان اصفهان برگزار شد اظهار کرد: تجربه‌ام در فرمانداری‌های مختلف نشان می‌دهد که یک سوم و در برخی روستاها تا نیمی از جمعیت روستاهای استان اصفهان تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) هستند که بیانگر این است که مسئولان نتوانسته‌اند برنامه‌ریزی مناسبی برای اشتغال روستایی انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ جامعه ما به گونه‌ای است که بسیاری از مردم روز خود را با صدقه دادن آغاز می‌کنند افزود: کمیته امداد امام(ره) متعلق به نظام بوده و ارتباطی با جبهه خاصی نخواهد داشت بنابراین باید در جهت جذب خیرین بیشتر برای آن تلاش کنیم.

باید تولید و اشتغال به گونه‌ای باشد که به سمت ریشه کن کردن فقر پیش برویم تا نه تنها مددجویی تحت پوشش کمیته امداد نباشد، بلکه محصولات تولیدی آنان به عرصه صادرات نیز راه پیدا کند.

همچنین کورش محمدی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در این نشست گفت: نیازمند ساماندهی خیریه‌های شهر اصفهان هستیم زیرا توانمندی مددجویان مستلزم چنین ساماندهی خواهد بود.

کد خبر 369962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.