۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
ایده کاپی برای رسانه

پنجمین "ایده کاپ رسانه" با محوریت رسانه و تبلیغات در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا،‌ این برنامه شامگاه ۱۸ اسفند با محوریت بسترهای جدید تبلیغات در شهر (تبلیغات خلاق در شهر خلاق) و استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های دیجیتال در توسعه اقتصاد شهری (گردشگری، رویدادهای فرهنگی و...)، تقویت برند شهری، ایجاد شفافیت در مدیریت شهری و پاسخ‌گویی مسئولان برگزار شد.

علیرضا گلچین فر، دبیر اجرایی ایده کاپ رسانه در ابتدای این مراسم با اشاره به اینکه ایده کاپ فرصتی است برای گفت‌وگوی مدیران شهری و شهروندان اظهار کرد: ایده کاپ رسانه،‌ پنجمین ایده کاپی است که توسط "مدیریت خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان" برگزار می‌شود و در چهار برنامه قبلی تلاش بر آن بود که ایده‌ها دریافت و در شهر اجرا شود.

وی ادامه داد: ایده کاپ چهارم مربوط به زیباسازی بود و بخشی از نظرات شهروندان در برنامه زیباسازی نوروزی شهرداری اجرا خواهد شد؛ ایده کاپ پنجم با محوریت رسانه و تبلیغات برگزار شد و تلاش کردیم از این طریق ایده‌های شهروندان را در این دو بخش دریافت کنیم.

گلچین فر با بیان اینکه از مجموع ۴۰ طرح و ایده، هفت ایده و شش طرح انتخاب شد، خاطرنشان کرد: در بخش نخست، حوزه تبلیغات محیط شهری حضور شرکت‌کنندگان پررنگ‌تر بود و نشان داد که مردم به صورت جدی در این زمینه دغدغه دارند.

دبیر اجرایی ایده کاپ رسانه با اشاره به ایجاد شفافیت در مدیریت شهری و پاسخ‌گویی گفت: از مجموع تمام طرح‌ها و ایده‌ها که به دبیرخانه رسید هیچ ایده و طرحی در این حوزه وجود نداشت؛‌ این موضوع نشان می‌دهد مردم یا دغدغه شفاف‌سازی ندارند یا تصور کردند چون مسئولان پاسخگو نیستند نباید به این سمت بروند.

در این مراسم، علیرضا پویانسب با ایده استفاده از بستر شبکه‌های اجتماعی برای معرفی شهر اصفهان به جهان، علی فقیهی با ایده احداث بوستان‌های ترافیک و علیرضا پری زنگنه با ایده مبلمان شهری و تحقیقات در بخش ایده‌ها به ترتیب به عنوان نفر اول تا سوم معرفی شدند.

در بخش طرح‌های ارائه شده نیز احمدرضایی دارافشانی با طرح مبلمان شهری، روزبه فرزان با طرح سیتی پلاس و مینا تکیان با طرح رسانه‌های هلوگامی به ترتیب اول تا سوم شدند.

به گزارش ایمنا، این رویداد توسط "مدیریت خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان" با هدف به نگاه خلاق و نوآورانه شهروندان به عنوان رکن اصلی شهر و افزایش مشارکت شهروندی برگزار شد.

کد خبر 369959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.