به گل زدن فکر می‌کنم

ملی‌پوش اصفهانی فوتبال ساحلی گفت: به گل زدن در این مسابقات فکر می‌کنم اما با توجه به پستی که در زمین ‌دارم، شرایط برای "آقای گلی" دشوار است.

امیرحسین اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا، اظهار کرد: این رقابت‌ها از ۱۶ اسفندماه به میزبانی کشور تایلند آغاز و تا ۲۶ اسفندماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: در نخستین دیدار به مصاف عراق رفتیم. این تیم بازی را بیشتر به سمت حاشیه می‌برد و یک رقابت فیزیکی در زمین به جریان افتاد؛ در اوایل بازی عملکرد خوبی نداشتیم و گل نخست را دریافت کردیم اما خوشبختانه در ادامه توانستیم گل خورده را جبران کنیم و با ارائه یک بازی بهتر به پیروزی برسیم.

وی با بیان اینکه در این تورنمنت از ماسه و توپ‌های جدید استفاده شده بود، تصریح کرد: در بازی بعدی باید به مصاف عمان برویم، این تیم با اتکا بر قدرت بدنی بازی می‌کند؛ قبلا با عمان بازی کرده‌ایم و با توجه به آشنایی بیشتر با ماسه و توپ جدید، در این دیدار عملکرد بهتری را به نمایش خواهیم گذاشت.

ملی‌پوش اصفهانی فوتبال ساحلی با اشاره به بالا بودن سطح همه ملی‌پوشان، افزود: هدف همه‌ بازیکنان و کادر فنی تیم ملی، کسب سهمیه جام جهانی فوتبال ساحلی است؛ امیدوارم در ادامه اردوهای آماده‌سازی خوبی داشته باشیم تا سال آینده بتوانیم نتیجه خوبی برای حضور در جام جهانی کسب کنیم.

اکبری با بیان اینکه پست او در تیم ملی دفاع است، خاطرنشان کرد: به گل زدن در این مسابقات فکر می‌کنم اما با توجه به پستی که در زمین ‌دارم، شرایط برای "آقای گلی" دشوار است.

کد خبر 369899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.