نخستین رویداد استارتاپی صنایع دستی شهرضا برگزار می‌شود

شهرضا - معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد شهرضا گفت: سومین رویداد استارتاپی شهرستان با موضوع صنایع دستی در سال ۹۸ در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، عبدالرضا باقی ظهر امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل کتابخانه تخصصی دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اظهار کرد: تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته به گونه‌ای که این کتابخانه را در شهرستان بی‌نظیر و در بین سایر واحدهای دانشگاهی کم‌نظیر کرده است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد شهرضا از راه‌اندازی دفتر فیلم و رسانه این دانشگاه در قالب "کانون نگرش" خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال دو رویداد استارتاپی با موضوعات گردشگری و صنایع غذایی با سومین رویداد استارتاپی شهرستان نیز با موضوع صنایع دستی در سال ۹۸ برگزار می‌شود.

باقی با بیان اینکه در سال ۹۸ دفاتر مشاوره دانشگاه آزاد شهرضا در داخل و خارج این دانشگاه تأسیس می‌شود، تصریح کرد: اقدامات اولیه برای تأسیس کتابخانه صوتی آغاز شده است.

وی از برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی با تلفن همراه با موضوع آزاد و نماهنگ صدثانیه‌ای برای توزیع در فضای مجازی در سال آینده خبر داد و افزود: بازارچه اقوام ایرانی باهدف نمایش و معرفی محصولات اقوام مختلف نیز در این دانشگاه ایجاد می‌شود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد شهرضا با بیان اینکه به زودی کتابخانه مواد مخدر و سواد رسانه نیز در این واحد دانشگاهی تشکیل می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح "پاکت طلایی" باهدف جمع‌آوری ایده‌ها و راهکارهای دانشجویی در موضوعات مختلف اجرا خواهد شد.

باقی اظهار کرد: تنها دانشجوی مقطع دکترا این دانشگاه در رشته "جامعه‌شناسی انقلاب اسلامی" در حال نگارش پایان‌نامه‌ای با موضوع "گام دوم نقلاب" است.

کد خبر 369866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.