شروع مقتدرانه ساحلی‌بازان ایران در راه جام جهانی

شاگردان مارکو اوکتاویو با نمایشی برتر از تیم ملی فوتبال ساحلی عراق به پیروزی پُر گل رسیدند.

به گزارش ایمنا، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا که انتخابی جام جهانی پاراگوئه نیز محسوب می‌شود، از ساعت ۱۵:۳۰ در تایلند به مصاف تیم ملی عراق رفت.

شاگردان کریم مقدم در تیم ملی عراق شروع خوبی در این دیدار داشتند و در دقیقه ۲ با ضربه آزاد سجاد صالح به گل رسیدند، اما برتری آنها خیلی ادامه نداشت و ساحلی بازان ایران در دقیقه ۸ با ضربه پنالتی علی میرشکاری به گل تساوی رسیدند.

در حالی که تایم اول این دیدار با تساوی یک بر یک رو به پایان بود، شوت روی پای امیرحسین اکبری بعد از برخورد به بازیکن عراق به کنج دروازه این تیم رفت تا شاگردان اوکتاویو با یک گل پیش بیافتند.

حمید بهزادپور که با نمایش درخشان خود در مسابقات گذشته تیم ملی فوتبال ساحلی موفق به گلزنی شده بود، در دقیقه ۱۷ دیدار امروز مقابل عراق هم این کار را تکرار کرد و شوت روی پای استثنایی او به گوشه دروازه رفت و ایران به گل سوم دست یافت.

در شروع تایم سوم مسلم مسیگر یک ضربه پنالتی را از دست داد، اما بلافاصله صلاح، ملی پوش عراقی اختلاف را کمتر کرد و گل دوم تیمش را با عبور توپ از کنار پای بهزادپور به ثمر رساند.

در دقیقه ۲۸ محمد احمدزاده، کاپیتان تیم ملی ساحلی ایران از روی نقطه پنالتی دوباره دروازه عراق را باز کرد، اما این پایان کار نبود و لحظاتی بعد شاگردان اوکتاویو روی پرتاب دست پیمان حسینی و ضربه سر محمدعلی مختاری گل پنجم را به ثمر رساندند تا در این مسابقه به پیروزی ۵ بر ۲ دست پیدا کنند.

دومین مسابقه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی، روز سه شنبه، بیست و یکم اسفندماه مقابل عمان برگزار می‌شود.

کد خبر 369807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.